  • 1. Data: 2009-08-05 08:53:10
    Temat: pompka cyrkulacyjna grundfos - częsci zamienne?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    czy do pompek cyrkulacyjnych grundfosa (UP 15-14B) przewidziane są zestawy
    naprawcze?

    moja pompka dzielnie pracuje od 6-7 lat i zużyło się mechanicznie łożysko
    silnika kulowego
    (luz jest wyczuwalny i rotor wpada czasami w wibracje)

    nie wiem czy mam wymieniać całą pompkę, czy może przewidziano fakt zużycia
    tego elementu
    i dostępne są jakieś zestawy serwisowe ?

  • 2. Data: 2009-08-05 16:17:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    qlphon wrote:
> [...]
    >
    > nie wiem czy mam wymieniać całą pompkę, czy może przewidziano fakt
    > zużycia tego elementu
    > i dostępne są jakieś zestawy serwisowe ?

    a co mówi serwis?

  • 3. Data: 2009-08-07 07:16:58
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > a co mówi serwis?