  • 201. Data: 2009-07-22 21:24:58
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nooo, ...wiek chrystusowy ;-)

    Tylko mnie nie krzyżuj :))

    MS

  • 202. Data: 2009-07-22 21:28:04
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Jak jesteś lekarzem i masz inne hobby niż własna praca to jesteś słabym
    > lekarzem :-)

    Ale ty jesteś zdrowo porąbany :)

    Nadawałbyś się idealnie na dyktatora, albo ducze - oni też byli
    nieskazitelnie doskonali, bez wad, dokładni (terminologicznie medycznie:
    anankastyczni, pasuje do ciebie :)), bez nałogów, i całkowicie pochłonięci
    swoją pasją podboju świata :))

    Praca jest pracą a hobby jest hobby. Wszystkim znajomym starszym lekarzom co
    pracę wnosili do domu korba odwijała na starość, a ile dożyli do 50-tki - a
    nie wcześniej padali na karoshi :))

    MS

  • 203. Data: 2009-07-22 23:14:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ale ty jesteś zdrowo porąbany :)

    Policja zatrzymala ginekologa. Pytaja go, dla czego pobil pan te mloda
    kobiete?
    Panie wladzo od rana dyzur, badania ciezarnych, dwa porody, i znow badania.
    Po poludniu kolega prosil mnie o wziecie dyzuru za niego, no i znow badania,
    piec porodow i dalej badania, dwie cesarki i znow badania. W nocy dwa
    porody, rano trzy badania i jeden porod. Pozniej dyzur w przychodni, no i
    znow badania. Kiedy wracalem do domu po pracy ta pani powiedziala mi ze jak
    dam jej dziesiec zlotych to pokaze mi cipe.

> [...]
    > anankastyczni, pasuje do ciebie :)), bez nałogów, i całkowicie pochłonięci

    Do pelnej diagnozy przydaly by sie natrectwa i cos o starych meblach.
    Ciekawa byla ta pornografia i niemyte panienki. :-) Nadmierna dbalosc o
    porzadek i czystosc?? :-)
    Eeee, po co nam to....

    Pozdro.. TK

  • 204. Data: 2009-07-23 07:50:53
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Do pelnej diagnozy przydaly by sie natrectwa i cos o starych meblach.
    > Ciekawa byla ta pornografia i niemyte panienki. :-) Nadmierna dbalosc o
    > porzadek i czystosc?? :-)

    O co chodzi z tymi starymi meblami?

    Krzysiek

  • 205. Data: 2009-07-23 08:28:37
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O co chodzi z tymi starymi meblami?

    Jednym z objawow zaburzen anankastycznych jest niemoc pozbywania sie starych
    niepotrzebnych rzeczy do ktorych nie ma sie nawet sentymetu. Stare meble to
    niezla informacja. Moze byc tez nadmierny porzadek, wykonywanie codziennych
    rzeczy pod presja schematu, taki Dzien Swira. :-)

    Pozdro.. TK

  • 206. Data: 2009-07-23 08:49:00
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Stare meble to niezla informacja. Moze byc tez nadmierny porzadek,
    > wykonywanie codziennych

    A to dlatego dr House przed postawieniem diagnozy zleca zawsze ogledziny
    domu pacjenta/przyszłego denata;))

    Krzysiek

  • 207. Data: 2009-07-23 08:54:20
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > A to dlatego dr House przed postawieniem diagnozy zleca zawsze ogledziny
    > domu pacjenta/przyszłego denata;))

    A tego nie wiem, musisz pytac u zrodel. :-)

    Pozdro.. TK

  • 208. Data: 2009-07-23 18:18:35
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Ciekawi mnie tylko czy na budowie Twojego domu np zgodziłbyś się aby Tobie
    > wieniec lub co gorsze strop wylewali na raty.
    > Wylanie takiego wieńca to kwestia kilku godzin i nie ma żadnego
    > uzasadnienia aby robić to etapami.

    Alez oczywiście że nie zgodziłbym się . Tacy ludzie jak kiki są potrzebni w
    społeczeństwie :))) po to żeby inni przyszli na gotowe. :))
    Ale co nie zmienia formy i zawziętości z jaką on walczy :))
    A tekst o pornogafii był zupełnie nie trafiony.

    MS

  • 209. Data: 2009-07-23 19:22:26
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > Ale co nie zmienia formy i zawziętości z jaką on walczy :))
    > A tekst o pornogafii był zupełnie nie trafiony.

    Może i nie trafiony ale lekko kontrowersyjne zajęcie to jest co by nie mówić
    :-)

  • 210. Data: 2009-07-23 21:26:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Może i nie trafiony ale lekko kontrowersyjne zajęcie to jest co by nie
    > mówić

    No ale jakie kontrowersyjne Kiki. Poogladaj starozytna sztuke, posagi z
    odkrytymi fjutami i gole baby od setek lat. Seksualnosc to poniekad podstawa
    ludzkosci o ladunku atomowym. Czlowieczenstwa sie nie wyzbedziesz. Szczerze
    mowiac nie przyszlo mi do glowy te zdjecia okreslic jako pornografia, na
    ladna kobiete przyjemnie sie patrzy i wcale nie musi byc gola.
    Powierzchownie? Owszem, ale czlowiek potrzebuje czasami spokoju dla umyslu,
    pocieszyc sie nawet widokiem bez analizowania go. Tacy w wiekszosci jestesmy
    i nic na to nie poradzisz. Poza tymi golomi nie calkiem zdjeciami sa tez
    zdjecia porannej mgly w lesie. Szczerze urzekly mnie najbardziej. Corka o
    ktorej wspominasz niestety chcesz czy nie bedzie kiedys czyims obiektem
    seksualnym, oby tak bylo i oby nie tylko. Dzieki temu bedziesz mogl cieszyc
    nowa rola dziadka.

    Pozdro.. TK