  • 81. Data: 2009-07-15 13:40:18
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    news:h3k7hp$4em$1@news.onet.pl...

    > po prostu podłogówka ma pewną moc graniczną i więcej bez przegrzania
    > podłogi nei wycisniesz.

    Dodajmy jeszcze, ze chodzi o przegrzanie, które powoduje problemy zdrowotne
    obrzęki stawów, reumatyzm itp.
    Stąd też wzięło się przekonanie, ze podłogówka jest niezdrowa. Oczywiście
    jest niezdrowa i to bardzo, ale tylko jak jest przegrzana.

  • 82. Data: 2009-07-15 13:54:39
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Kiki, ale taka wlasnie powinna byc podlogowka, prawie niewyczuwalna dla
    > stop. Dobrze zrobiona powinna ogrzac caly dom, zrobiona oszczednie nie
    > wystarczy.

    Ale moim zdaniem tak jak ją ustawiam nie wystarczyła by do ogrzania
    pomieszczenia. Ja ja ustawiłem na temperatue neutralną czyli niwelującą
    zimno dla bosych stóp.

  • 83. Data: 2009-07-15 13:56:51
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > prawdopodobnei kiki ma źle policzoną podłogówkę :)

    Nie rozumiem ? Ja tak chciałem żeby podłogówka była i kaloryfer.

  • 84. Data: 2009-07-15 13:58:51
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Stąd też wzięło się przekonanie, ze podłogówka jest niezdrowa. Oczywiście
    > jest niezdrowa i to bardzo, ale tylko jak jest przegrzana.

    OOO, a masz gdzieś jakieś opracowanie ?

  • 85. Data: 2009-07-15 14:34:08
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 15:17:18 +0200, robercik-us napisał(a):

    > Pod warunkiem, że masz blisko tą restaurację... :-))), bo czas tracony
    > na dojazdy też kosztuje... i to bardzo dużo, a i same dojazdy też
    > kosztują :-))
    A czas poswiecony (nie chce uzyc "stracony") na przygotowanie zarla to
    juz nie kosztuje?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 86. Data: 2009-07-15 18:20:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Ale moim zdaniem tak jak ją ustawiam nie wystarczyła by do ogrzania
    > pomieszczenia. Ja ja ustawiłem na temperatue neutralną czyli
    > niwelującą zimno dla bosych stóp.

    ale to jest twoje subiektywne zdanie a nie prawda obiektywna.

  • 87. Data: 2009-07-15 18:20:39
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > A czas poswiecony (nie chce uzyc "stracony") na przygotowanie zarla to
    > juz nie kosztuje?

    Owszem... kosztuje, ale jesteś we własnym domku i możesz robić coś
    jeszcze przygotowując sobie papu... np. oglądać film, słuchać muzy,
    czytać książkę, gadać przez tel... i co tam jeszcze chcesz.

    Jak musisz jechać do restauracji, to... jedziesz. Chyba, że ktoś w domu
    usiedzieć nie może i lubi 'się wozić' :-DDD. To już kwestia gustu.

  • 88. Data: 2009-07-15 19:20:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message

    > OOO, a masz gdzieś jakieś opracowanie ?

    Ale jakie opracowanie? Jedz gdzies nad cieple morze i pochodz po plazy bez
    wchodzenia do wody okolo lekko po poludniu przy trzydziestu paru stopniach
    bez klapkow i zobaczysz jak bedzie fajnie.:-)

    Pozdro.. TK

  • 89. Data: 2009-07-15 19:22:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ale moim zdaniem tak jak ją ustawiam nie wystarczyła by do ogrzania
    > pomieszczenia. Ja ja ustawiłem na temperatue neutralną czyli niwelującą
    > zimno dla bosych stóp.

    Zmierz temp. posadzki w pomieszczeniach stalego pobytu, powinna byc ok. 5
    stopni wyzsza od temp. powietrza w tym pomieszczeniu, czyli jakies 26
    stopni. Kto tam wie co czujesz pod nogami? :-)

    Pozdro.. TK

  • 90. Data: 2009-07-15 19:24:01
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > pupa tam prawda, kto nei miał indukcyjnej kuchni ten nie wie co to wygoda
    > gotowania. Teraz byśmy nie zamienili tej kuchnia gazową.

    To prawda, sam takowej uzywam i nie chce gazu.

    Pozdro.. TK