  • 41. Data: 2011-06-08 13:08:46
    Temat: Re: popękana murłata - normalka czy fuszerka?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message news:isnrjr$o6$1@news.onet.pl...

    > Pozwole sobie zapytać: jakim cudem przemarznie? (patrz post Shamana)
    > Mam nadzieję że piszemy o porządnym ociepleniu zewnętrznym a nie o
    > wynalazkach typu porocośtam i Ytongi...... ;)

    Jaki ty masz dom? Możesz zrobić zdjęcie poglądowe domu, który wybudowałeś i
    w nim mieszkasz ?
    Mam wrażenie, że jesteś mitoman teoretyk i to jeszcze uczony głupiej teorii.

  • 42. Data: 2011-06-08 13:55:01
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-08 15:08, kiki pisze:

> [...]
    > wybudowałeś i w nim mieszkasz ?
    > Mam wrażenie, że jesteś mitoman teoretyk i to jeszcze uczony głupiej

    który chcesz? dawn0 przestałem liczyć ile ich było... . ;)
    spytam jeszcze raz : jakim cudem ma przemarznać murłata jeśli od
    zewnętrznej strony ma ocieplenie styropianem, który laczy sie z izolacja
    poddasza?

    > Mam wrażenie, że jesteś mitoman teoretyk i to jeszcze uczony głupiej
    > teorii

    jesteś przezabawny.... ;) ;)

    Michał

  • 43. Data: 2011-06-08 14:36:32
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 08 Jun 2011 15:55:01 +0200, MichałG napisał(a):

    > jesteś przezabawny.... ;) ;)

    Ale kiki zna jedyną słuszną ścieżkę budownictwa, nie przekonasz go
    nijak, nie walcz z tym ;-)

    --
    ŁC
    Idiota - osoba inteligentna w sposób alternatywny

  • 44. Data: 2011-06-08 16:32:17
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "ŁC" <a...@r...to> wrote in message

    > Ale kiki zna jedyną słuszną ścieżkę budownictwa, nie przekonasz go
    > nijak, nie walcz z tym ;-)

    Wy za to macie ścieżkę ucieczki :-) Przysypac piaskiem żeby nie było widać,
    kasa i w nogi :-)

  • 45. Data: 2011-06-08 18:03:26
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 8 Jun 2011 18:32:17 +0200, kiki napisał(a):

    > Wy za to macie ścieżkę ucieczki :-) Przysypac piaskiem żeby nie było widać,
    > kasa i w nogi :-)

    Jednym z objawów wszechwiedzy jest to, że ktokolwiek mający odmienne
    zdanie niż on jest na pewno wykonawcą-partaczem. Trudna logika, ale cóż
    :-)

    --
    ŁC
    Boże chroń mnie przed przyjaciółmi, z wrogami sam sobie dam radę