  • 1. Data: 2009-01-05 22:14:27
    Temat: Re: posadzka marmurowa
    Od: Jacek <j...@m...pl>

    Pawel Grzeda pisze:
    > Mam do wyczyszczenia posadzke marmurowa (plytki 60 x 30). Posadzka ma 10
    > lat, poler jest starty. Wyszorowalismy plytki chemia pospolita,
    > powyciagalismy ile sie dalo brudu, ale na podlodze nadal sa zacieki.
    > Plytki sa biale i czarne. Jak sie zabrac by osiagnac jak najlepszy efekt?
    >
    > pozdr
    > PG
    Witam
    Domowym sposobem na wyciagniecie brudu z kamienia- woda utleniona, tym
    umyc.Powinno troche pomoc.Sa gotowe preparaty np firmy Tenax.Nie wiem
    jaka jest ich skutecznosc , nie stosowalem.
    Po uzyciu tej chemii pewnie poler bedzie trzeba odnowic:) Klasyczne
    polerowanie wymaga uzycia wody i szlifowania,pewnie nie do wykonania w
    zamieszkalym domu,pozostaje znów uzycie chemii, albo pozostając przy
    firmie Tenax - plynnej pasty Cera Fluida albo sa w spreju specjalne
    preparaty ,ale trzeba je rownomiernie nanieść.

    Pozdrawiam
    Jacek
    www.marmur-plytki.pl