  • 1. Data: 2013-08-21 07:54:16
    Temat: posadzka poliuretanowa - jak?
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    Witam,
    wymyśliłem sobie żeby w kuchni (a później w łazience?) zrobić posadzkę
    poliuretanową/żywiczną (to to samo??) - coś jak to: http://tnij.org/y8dg
    Pytania mam tylko:
    1) czy nie jest to aby za śliskie
    2) czy faktycznie będzie się nadawać do kuchni czy łazienki
    3) czy trudno to samemu położyć? wygląda prościej niż kafelki :)
    4) co będzie mi potrzebne do wykonania tej posadzki przyjmując że mam
    teraz goły beton - gdzie kupić do tego materiały? na razie pytałem tylko
    w OBI to takich rzeczy w ogóle nie mają - będzie to w marketach
    budowlanych? gdzie tego szukać (we Wrocławiu?)
    5) dodaje się do tego jakieś barwniki czy kupuje gotowe kolory?

    Łukasz

  • 2. Data: 2013-08-21 08:44:26
    Temat: Re: posadzka poliuretanowa - jak?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-21 07:54, ddddddd wrote:
    > 1) czy nie jest to aby za śliskie
    Nie

    > 2) czy faktycznie będzie się nadawać do kuchni czy łazienki
    Tak.
    Gdybym miał kasę to położyłbym w całym domu.
    Tyle, że nie błyszczące a matowe.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 3. Data: 2013-08-21 11:40:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ddddddd wrote:
> [...]
    > wymyśliłem sobie żeby w kuchni (a później w łazience?) zrobić posadzkę
    > poliuretanową/żywiczną (to to samo??) - coś jak to:
    to zalezy co chcesz uzyskać, bez dodatków jest śliska i błyszcząca, ale daje
    sie warstwe antypoślizgową i wtedy może byc szostka tylko słabo sie myje ale
    super brudzi :)

    > 2) czy faktycznie będzie się nadawać do kuchni czy łazienki
    tak

    > 3) czy trudno to samemu położyć? wygląda prościej niż kafelki :)

    hm... raczej trudniejsza do położenia samemu.

  • 4. Data: 2013-08-21 11:46:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-21 11:40, Marek Dyjor wrote:
    > to zalezy co chcesz uzyskać, bez dodatków jest śliska i błyszcząca, ale
    > daje sie warstwe antypoślizgową i wtedy może byc szostka tylko słabo sie
    > myje ale super brudzi :)

    Mieszkałeś kiedyś w domu z takimi podłogami?
    Ja tak i mam zupełnie inne spostrzeżenia.

  • 5. Data: 2013-08-21 12:00:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Mieszkałeś kiedyś w domu z takimi podłogami?
    > Ja tak i mam zupełnie inne spostrzeżenia.

    ale czy miałeś podłogi z posypką czy gładkie bo gładkei sie super myją ale
    te z posuypką raczej słabo.

  • 6. Data: 2013-08-21 12:04:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-21 12:00, Marek Dyjor wrote:

    > ale czy miałeś podłogi z posypką czy gładkie bo gładkei sie super myją
    > ale te z posuypką raczej słabo.

    Bez posypki ale nie były śliskie i nie brudziły się jakoś szczególnie
    łatwo. W zasadzie to nie dostrzegłem jakichkolwiek wad :-)
    Generalnie zajebista sprawa, szkoda, że taka droga.

  • 7. Data: 2013-08-21 20:28:46
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-21 12:04, quent pisze:

    > Bez posypki ale nie były śliskie i nie brudziły się jakoś szczególnie
    > łatwo. W zasadzie to nie dostrzegłem jakichkolwiek wad :-)
    > Generalnie zajebista sprawa, szkoda, że taka droga.

    no dobra, ale co dokładnie trzeba kupić - do na alledrogo jeszcze chyba
    przedwczoraj byłą aukcja z masą - nie pamiętam ile litrów, ale wyszło
    mi, że na kuchnię wystarczy (jakieś 13m2)- za chyba 600 czy 700zł. Tyle
    że to nie było chyba w jakimś sensownym kolorze.
    Gdzie w ogóle szukać materiałów i co kupić (jaki grunt, jak nazywa się
    sama masa, co jeszcze oprócz tego potrzebne)?

    Lukasz

  • 8. Data: 2013-08-21 21:09:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-21 20:28, ddddddd wrote:

    > no dobra, ale co dokładnie trzeba kupić

    Ja nie wiem jak to się robi "samemu".
    Nie brałbym się za to sam. Za drogi materiał, za mało doświadczenia.

  • 9. Data: 2013-08-21 21:11:35
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu środa, 21 sierpnia 2013 20:28:46 UTC+2 użytkownik ddddddd napisał:

> [...]
    >
    > Gdzie w ogóle szukać materiałów i co kupić (jaki grunt, jak nazywa się
    >
    > sama masa, co jeszcze oprócz tego potrzebne)?

    Interchemol - Oborniki Śląskie.

    Zawsze maja w kolorze zielonym, bo robia dla obiektow sportowych, szary tez ...
    Pewnie inne kolory mozna zamowic.

    Jak chcesz to sam robic to najpierw poczytaj na temat "punkt rosy" i nie rob tego
    nigdy rano, tylko pod wieczor.

    Podloze musi byc super suche. Powinno sie zagruntowac gruntem poliuretanowym, ale ta
    zywica ma niesamowita przyczepnosc, wiec jesli podloze nie pyli, to mozna bez gruntu.

  • 10. Data: 2013-08-22 07:23:25
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-21 21:09, quent pisze:

    > Ja nie wiem jak to się robi "samemu".
    > Nie brałbym się za to sam. Za drogi materiał, za mało doświadczenia.

    tutaj: http://tnij.org/y9p9 masa na 15m2 + grunt to razem 1100zł,
    najtańsze kafle+klej+fuga to więcej niż połowa tej kwoty więc cena nie
    wydaje mi się wygórowana, a produkt jakoś specjalnie drogi (to pierwszy
    lepszy sklep, nie wiem czy tani czy drogi). Fakt, mało się tego spotyka
    u nas w kraju, nie znam też budowlańca który by to robił - dlatego pytam
    tutaj.
    Jeżeli chodzi o cenę - pewnie będzie kosztować tyle co średnie kafelki...
    co do trudności - chyba trzeba to wypolerować jak przeschnie (jeśli ma
    być na połysk) - tylko jak i czym? może 'żyrafą' do szlifowania gładzi -
    z nakładką drobnoziarnistą (to akurat mam skąd pożyczyć :)?

    Łukasz