  • 11. Data: 2013-09-13 20:58:09
    Temat: Re: pozwolenie na budowę
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Piotr P." <p...@w...pll> napisał w wiadomości
    news:52332d96$0$1457$65785112@news.neostrada.pl...
    > Eatm, jest po staremu
    > http://www.wrotamalopolski.pl/NR/rdonlyres/AC00C834-
    7439-446C-AC21-6D7BCEE5152E/1074286/Wniosek_o_pozwol
    enie_na_budowe.pdf

    to ze niektóre urzedy nie nadążają mnie nie dziwi.
    http://powiat.krakow.pl/2013/09/nowe-druki-do-wniosk
    ow-o-pozwolenie-na-budowe-oraz-rozbiorki-obiektow-bu
    dowlanych/

    b.

  • 12. Data: 2013-09-13 21:22:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 19:51:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Fajny przykład;)
    > Siekiery Fiskarsa kosztowały poniżej 200zł sztuka.
    > Siekiera to tak prosta konstrukcja że gdyby jakis inny producent chciał mi lepsze
    od Fiskarsa sprzedać za 1000zł to bym go wysmiał. Ty zapewne byś kupił bo droższe to
    lepsze

    Ale sa tez inne siekiery po 50-100 pln, akurat w tym segmencie to fiskars
    to odpowiednik bardziej viessmanna niz chinczyka ;-)

    > Tu masz dobre(bo drogie, bo ciężkie) garnki;)
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Spowiedz-sprz
    edawcy-garnkow-To-wszystko-to-oszustwo,wid,15973481,
    wiadomosc.html?ticaid=1114d3&_ticrsn=3
    > Ja takich nie kupię.
    >
    > Mam kilkakrotnie tańsze garnki z Ikea i kilka lat już służa i nic złego się nie
    dzieje.

    Ale Ty nie wiesz o co mi chodzilo z tym ciezarem czy tylko jaja se robisz? ;)
    Wolalbys w swojej instalacji CO rurki miedziane 1mm, czy 0,5mm?
    Wolalbys wymiennik z nierdzewki z blachy 1mm, czy 0,5mm? Co bedzie trwalsze,
    co dluzej wytrzyma bez korozji? Wymienniki w mojej moga wazyc 20kg, a w
    tej chinskiej 10kg bo sa dwa razy ciensze (i przez to moga miec nawet i
    lepsze parametry bo szybsza wymiane ciepla - ale nie trwalosc ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2013-09-13 21:41:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-09-13 17:28, Adam wrote:
    > glupia zmiana druczka, a
    > patrz ile nowych miejsc pracy powstaje :-)

    A wszystkie one biorą udział w tworzeniu dobrobytu społecznego w takim
    stopniu jak praca, nie przymierzając, prostytutek ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 14. Data: 2013-09-13 21:42:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2013 19:43:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kurcze skoro Ty dałes 600zł to myslisz że producent PC też tyle da?

    No zalezy jaki. Chinczyk na pewno da mniej - ale na pewno nie bedzie to
    taki sam wymiennik :) Ty wierzysz, ze w jednej fabryce robia sprezarki
    ze znaczkiem Copelanda i identyczne ale 2 x tansze no-name'y ? To sa mity.
    Niech sie kiki wypowie. Co innego chinskie fabryki ktore produkuja szajs,
    sciaga go potem kilka roznych firm i dystrubuuje w Europie, a co innego
    produkcja produktu DLA jakiejs korporacji. Pewnie, ze byc moze probuja je
    pozniej kopiowac ale te kopie nigdy nie dorownaja jakosci oryginalowi.

    > Może uzyska spory rabat u producenta a może(co bardziej prawdopodobne) z Chin sobie
    kontener wymienników sprowadzi.

    Nie sprowadzi copelanda z chin bo copelanda sprzedaje tylko copeland.
    Z chin sprowadzi conajwyzej jego marna podrobke.

    > Co innego po ile Ty kupiłeś wymiennik a ja szczotki do wiertarki a co innego
    producent zamawiający kontener.

    Tzn. myslisz ze taki Ecopol zamawiajac kontener sprezarek copelanda z chin...
    Zaraz - skad w chinach maja sprzedawac sprezarki copelanda!? Albo kupisz
    copelanda w europie (i dostaniesz go z ich fabryk w chinach) albo kupisz
    w chinach podrobe copelanda ktora jednak nie jest copelandem :)

    > Akurat o sklepach instalatorskich mi nie mów. Oni sprzedaja to na czym jest
    największy zysk. I w dupie maja dobro klienta i gwarancję bo zawsze się

    Mialem raz dluga pogawedke z wlascicielem najwiekszego sklepu
    instalatorskiego w mojej okolicy i nie do konca jest tak jak piszesz.
    Tu niech sie Maniek (jako jak mysle posiadacz sklepu?) wypowie - czy sprzedaje
    najtansza chinszczyzne na ktorej ma najwyzszy zysk? Nie sadze, bo uzeranie sie
    potem z gwarancjami, problemy i strata wiarygodnosci w oczach klienta kosztuje
    wiecej niz sprzedawanie porzadnych produktow. Sklep o ktorym pisze nie ma
    praktycznie nic z chinskich towarow, choc na rynku mozna kupic 2 x tansze
    chinskie zamienniki.

    > wymigaja. Idż do CCC jak już o nich wspomniałes i powiedz że chcesz buty.
    > Sprzedadzą Tobie buty ale nie te najlepsze tylko te na których akurat maja
    > program motywacyjny. Na stacjach paliw tez kupujesz napoje energetyczne bo
    > sprzedawca poleca?

    Nie no - buty to ja raczej kupuje takie jak mi sie podobaja, a nie jakie
    mi w sklepie sprzedawca poda ;-)

    Nie pije energetykow ;) A jezeli juz kupuje to najtanszy bo kazdy ma
    ten sam sklad i kazdy smakuje tak samo :D

    > Skąd wiesz ile producent PC płaci za spręzarkę. To że Ty znalazłeś w detalu za 3-4
    tys to nie znaczy że tyle producent płaci.

    Niech placi nawet polowe za wszystko, to pompa wychodzi 5k pln.
    To co jest w tamtej chinskiej pompie ze producent ja za 3k sprzedaje?
    Wychodzi ze ten copeland czy panasonic musza byc podrobione :) Masz pewnosc,
    ze nie sa? Ja mam pewnosc bo moj producent na pewno nie kupuje nic z chin
    (za mala produkcja) tylko bezposrednio od dystrubutora. To ze drozej - coz,
    wiem przynajmniej za co zaplacilem :)

    > A kocioł z bibuły jest którą za grosze w skąldzie makulatury można kupić;)

    Nierdzewka jest kilka razy drozsza + trudniej sie ja spawa. Dzialajacy
    kociol to nawet ja bym mogl za pomoca palnika i spawarki samorobki pospawac
    w garazu tylko majac do dyspozycji arkusze blachy i troche rurek.
    Pompa jednak jest bardziej skomplikowana mimo swojej prostoty budowy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2013-09-13 23:21:00
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > A wszystkie one biorą udział w tworzeniu dobrobytu społecznego w takim
    > stopniu jak praca, nie przymierzając, prostytutek ;-)

    z naukowego punktu widzenia prostytutki swiadcza realne usługi, mimo że poza
    systemem, a przekładanie papierów, absolutnie w systemie - PKB nie podnosi a
    wręcz przeciwnie :)

    b.

  • 16. Data: 2013-09-15 14:02:18
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    >a czy wiecie ze pojawił się nowy wzór, tym razem obowiązkowy, wniosku na
    >pozwolenie na budowę?
    > Zawsze używałem jednej kartki - teraz dostałem taki na ośmiu stronach.
    > Ośmiu, kur....fa.
    >
    > Jestem pod wrażeniem, jak platforma bierze sie za uproszczenie przepisów
    > robi to jednak pełną gębą.

    A czy wiesz że chciałem postawić legalnie budę 2x3m na trzymanie łopaty,
    taczek i mi odmówiono, gdyż "nie ma ważnego planu zagospodarowania
    przestrzennego w pańskiej lokalizacji który wygasł 4 lat temu". Prywatnie
    się dowiedziałem że gdy był jeszcze Kaczyński to prowadzone były jakieś
    prace nad opracowaniem nowego planu ale od czasu gdy Tusk zaczął się sam
    panoszyć dostali odgórnie "ważniejsze priorytety" zmierzające do katastru
    więc opracowanie nowego planu poszło na boczny plan.