  • 1. Data: 2013-04-23 15:55:12
    Temat: pralka z podlaczeniem do cieplej wody
    Od: j...@g...com

    witam szukam pralki z podlaczeniem do cieplej wody, czy ktos zna jakies modele

  • 2. Data: 2013-04-23 15:56:16
    Temat: Re: pralka z podlaczeniem do cieplej wody
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 15:55:12 UTC+2 użytkownik j...@g...com
    napisał:
    > witam szukam pralki z podlaczeniem do cieplej wody, czy ktos zna jakies modele

    jesli chodzi o podlaczenie na raz cieplej i zimnej, to Mastercook ETS PDF

  • 3. Data: 2013-04-23 16:35:06
    Od: j...@g...com

    a z innej firmy sa jakies?

  • 4. Data: 2013-04-24 15:13:14
    Od: a...@g...com

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 16:35:06 UTC+2 użytkownik j...@g...com
    napisał:
    > a z innej firmy sa jakies?

    Jest Miele. ale nowsze modele.
    ja kupuje uzywki agd tylko tej firmy, tzn 2 razy bo jakos nie daja powodu do
    kolejnego zakupu...
    Za taka pralke z podlaczeniem osobno cieplej dalbym i te 2000 ale trudno znalezc
    uzywki bo to za nowe modele. a nowe to chyba najmniej 3500 ....

  • 5. Data: 2013-04-24 20:16:37
    Od: k...@g...com

    napisał:
    > witam szukam pralki z podlaczeniem do cieplej wody, czy ktos zna jakies modele

    W tej chwili bez sensu jet kupowanie pralki z podłączeniem ciepłej wody. Dogadali się
    producenci pralek z producentami proszków i proszki teraz lepiej piorą w niskich niż
    w wysokich temperaturach, pod warunkiem że cykl stosunkowo długo trwa.

  • 6. Data: 2013-04-26 09:28:48
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Uzytkownik <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > witam szukam pralki z podlaczeniem do cieplej wody, czy ktos zna jakies
    > modele

    wyzsze modele whirlpoola