  • 151. Data: 2013-01-30 17:14:54
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 15:16:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > U�ytkownik "Adam" <a...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > W dniu �roda, 30 stycznia 2013 14:51:58 UTC+1 u�ytkownik Maniek4 napisa�:

    > Wlasnie nie mierzylem. Nie mam pojecia ile to bierze.

    > Indukcja napewno bedzie oszczedniejsza
    >

    > Pozdro.. TK

    Będzie albo nie będzie. Jeśli by brać w rozliczeniu wydatki związane z kuchenką
    indukcyjną to talerz zupy będzie z niej droższy niż z oporowej.

  • 152. Data: 2013-01-30 17:16:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jan 2013 08:14:54 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Będzie albo nie będzie. Jeśli by brać w rozliczeniu wydatki związane z
    > kuchenką indukcyjną to talerz zupy będzie z niej droższy niż z oporowej.

    a jakie to ekstra wydatki?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 153. Data: 2013-01-30 17:36:31
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 17:16:36 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > a jakie to ekstra wydatki?
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Sporo droższa płyta i z reguły nie działające garnki jakie się ma w domu.

  • 154. Data: 2013-01-30 17:40:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jan 2013 08:36:31 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Sporo droższa płyta i z reguły nie działające garnki jakie się ma w
    > domu.

    od czego droższa? bo moja kosztowała 999zł i jest tańsza od wielu
    zwykłych. Garnki, których używam pamietają jeszcze gotowanie mojej babci
    i mają po 30 lat. Używałeś kiedyś indukcyjnej? czy tylko tak sobie
    fantazjujesz?

  • 155. Data: 2013-01-30 17:43:11
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 17:36:31 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Sporo droższa płyta i z reguły nie działające garnki jakie się ma w domu.

    Kogut nie ma problemu - na zlomie sobie za 50gr / kilo znajdziesz pare garnkow
    dzialajacych na indukcji :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 156. Data: 2013-01-30 18:49:29
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 17:43:11 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Kogut nie ma problemu - na zlomie sobie za 50gr / kilo znajdziesz pare garnkow
> [...]

    Jasne ze nie ma problemu. Napisz tylko na którym się zaopatrujesz. Dołóż trochę do
    ceny. A może Ci się pomyliło i tyle dostajesz jak z wózeczkiem podjedziesz?

  • 157. Data: 2013-01-30 18:54:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 18:49:29 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Jasne ze nie ma problemu. Napisz tylko na którym się zaopatrujesz. Dołóż trochę do
    ceny. A może Ci się pomyliło i tyle dostajesz jak z wózeczkiem podjedziesz?

    Wozeczkiem nie ale taka cena obowiazywala jak ostatnio 2 lata temu na pake
    zaladowalem i wywiozlem na zlom ~350kg smieci pobudowlanych :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 158. Data: 2013-01-31 09:30:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 15:42:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ale Ty przyjacielu nie masz wyboru. Dostaniesz paragon grupowy wystawiony
    >
    > przez Kikiego. Wybor rocznika nie nalezy do Ciebie. :-)

    TESTOWANIA NIE BĘDZIE.
    Wczoraj wieczorem siedzę sobie w domu, bez kalkulatora i laptopa z exelem itp i tak
    sobie myślę:
    Decyzje o zmianie taryfy z G11 na G12W podjełem na podstawie własnych symulacji z
    których wychodziło:
    G11-255zł
    G12-256zł
    G12R-261zł
    G12W-225zł

    Czyli G12W zyskl 30zł więc 12% taniej jak w G11
    A to przeciez niemożliwe bo ceny "tańszej" energia w G12W są niższe od cen energi w
    G11 tylko o 11%
    Więc nawet gdyby 100% zużycia było w tańszych godzinach to zysk powinien wyjść 11% a
    w moich symulacjach wyszło 12% a przecież i droższa energoia wykorzystywana.
    Ewidentny błąd w symulacjach- człowiek całe życie się uczy a głupi i tak umiera;)
    Więc biorac pod uwage powyższe wychodzi mi że oszczedności w G12W raczej nie wyjdą a
    jesli nawet to byłoby to zaledwie kilka złotych. Przy zużyciu 400kwh teoretycznie
    przyjmując 100% zużycie w tańszych godzinach zysk wychodzi 28zł.
    A to teoria bo 100% w tańszych godzinach sie nie da.
    Więc odwołuje wczesniejsze symulacje, zaraz loguje sie na strone Energa i wycofuje
    zlecenie.
    Lawe zwalniam z funkcji skarbnika a Kiki paragony niech dla Siebie zostawi;)
    Szanownych grupowiczów którzy dotrwali wdo tego momentu w tym watku prtzepraszam za
    stracony czas.
    Błędne złożenia błędny wniosek- bez kalkulatora i laptopa na spokojnie w pamieci
    wyszło ze coś nie gra. Ach te maszyny;))
    Dla zasady oczywiście zaraz moje symulacje sprawdze dla G12W bo musze wychwycić błąd.
    Ale temat dwóch taryf odkładam na razie do lamusa.

  • 159. Data: 2013-01-31 10:14:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

    >TESTOWANIA NIE BĘDZIE.

    A ty już chciałeś chałupę okablować czujnikami. To byś dopiero wtopił.

  • 160. Data: 2013-01-31 10:16:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Szanownych grupowiczów którzy dotrwali wdo tego momentu w tym watku
    > prtzepraszam za stracony czas.

    Nie no ku...
    Ja chyba wystapie o odzkodowanie.
    Musze jeszcze wyliczyc ile moja stracona roboczogodzina kosztuje. Tyle czasu
    psu w du. Musisz mi Kris wyslac imie i nazwisko, bo komornik nawet adresu
    nie potrzebuje, nie mowiac o peselu. :-)

    Pozdro.. TK