  • 11. Data: 2011-01-17 18:19:41
    Temat: Re: pralko suszarka
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Ikselka napisał:

    > Ja wiem, bo sama nie u?ywam. Du?o pior?, a wysuszenie w tym samym

    A jakiej marki/modelu nie używasz?
    Bo to mnie bardziej interesuje.

    pzdr
    GS

  • 12. Data: 2011-01-17 18:23:12
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > pościeli, nie trzymam używanej do ich następnego przyjazdu.
    > A zwykłego prania tez full, nawet przy 2 osobach w domu - ścierki w kuchni
    > zmieniam prawie codziennie kilka, bielizna osobista codziennie, ręczniki
    > (1
    > wielki i 2 średnie na osobę) raz w tygodniu, różnych "dupereli" innych
    > pełno, typu ręcznik na podłodze przy kabinie prysznicowej, ręczniki do rąk
    > z ubikacji, bluzeczki, podkoszulki...
    > Kiedy miałabym to wszystko suszyć w suszarce? - wieszam w suszarni i sobie
    > wisi do skutku, dobrze ze mam sporo na zmianę.

    Średnio jedno pranie dziennie. Kupiliśmy dlatego, że wypchnięto nas z miejsc
    w których suszyliśmy.

  • 13. Data: 2011-01-17 18:24:44
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Panslavista napisał:

    > ?rednio jedno pranie dziennie. Kupili?my dlatego, ?e wypchni?to nas z miejsc
    > w kt?rych suszyli?my.

    Proszę jezeli to możliwe podzielić się wrażeniami z użytkowania i tym co
    to za firma/model

    pzdr
    GS

  • 14. Data: 2011-01-17 18:55:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:19:41 +0100, GS napisał(a):

    > A jakiej marki/modelu nie używasz?
    > Bo to mnie bardziej interesuje.

    Proponuję co innego: jeśli w Twojej pralkosuszarce można suszyć i prać równocześnie,
    to podaj jej markę i model :->

  • 15. Data: 2011-01-17 18:56:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:23:12 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Średnio jedno pranie dziennie. Kupiliśmy dlatego, że wypchnięto nas z miejsc
    > w których suszyliśmy.

    A ja kupiłam dlatego, żeby nie nosić koszy z praniem. No i noszę.

  • 16. Data: 2011-01-17 18:57:15
    Od: GS <g...@g...pl>

    > Proponuję co innego: jeśli w Twojej pralkosuszarce można suszyć i prać
    równocześnie, to podaj jej markę i model :->

    napisz prosze jeżeli mozna - jaką pralko-suszarkę używasz. Chodzi mi o
    tą która się zepsuła.

    pzdr
    GS

  • 17. Data: 2011-01-17 19:21:03
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "GS" <g...@g...pl> wrote in message

    > Proszę jezeli to możliwe podzielić się wrażeniami z użytkowania i tym co
    > to za firma/model
    >
    > pzdr
    > GS

    Nie mogę.

  • 18. Data: 2011-01-17 19:42:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 19:57:15 +0100, GS napisał(a):

    równocześnie, to podaj jej markę i model :->

    > napisz prosze jeżeli mozna - jaką pralko-suszarkę używasz. Chodzi mi o
    > tą która się zepsuła.

    Zadna tajemnica - Ardo WD1000.

  • 19. Data: 2011-01-17 21:05:33
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Panslavista napisał:
    > "GS"<g...@g...pl> wrote in message

    > Nie mog?.

    to przynajmniej napisz co masz...

    pzdr
    GS

  • 20. Data: 2011-01-17 21:27:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:05:33 +0100, GS napisał(a):

    > to przynajmniej napisz co masz...

    A Ty co, ranking robisz?
    :-)