  • 1. Data: 2011-02-12 11:14:35
    Temat: [press] Spadła elewacja wieżowca. Kolejny raz
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    I znów nius
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Spadla-elewacja-
    wiezowca-Kolejny-raz-n45515.html

  • 2. Data: 2011-02-12 12:08:55
    Temat: Re: [press] Spadła elewacja wieżowca. Kolejny raz
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.02.2011 12:14, kamtzu pisze:
    > I znów nius
    > http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Spadla-elewacja-
    wiezowca-Kolejny-raz-n45515.html

    Firmy Techno Service póki co znalazłem dwie - jedna zajmuje się obwodami
    drukowanymi i generalnie elektroniką, a druga to agencja pracy
    tymczasowej...

    WTF??

  • 3. Data: 2011-02-12 12:13:37
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    wiadomości news:4d5677f5$1@news.home.net.pl...
> [...]
    >>
    > Firmy Techno Service póki co znalazłem dwie - jedna zajmuje się obwodami
    > drukowanymi i generalnie elektroniką, a druga to agencja pracy

    to jedno i to samo
    http://www.technoservice.com.pl/

  • 4. Data: 2011-02-12 12:46:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.02.2011 13:13, kamtzu pisze:

    > to jedno i to samo
    > http://www.technoservice.com.pl/

    Aaa, czyli elewację zrobiła firma zajmująca się wszystkim jak leci,
    wykorzystując do tego ludzi z łapanki, którzy nie znaleźli zatrudnienia
    nigdzie indziej ;->

    Pewnie była najtańsza...

  • 5. Data: 2011-02-12 17:07:41
    Od: "andrzej" <g...@o...pl>

    wiadomości news:4d5680bb$1@news.home.net.pl...

    > Aaa, czyli elewację zrobiła firma zajmująca się wszystkim jak leci,
    > wykorzystując do tego ludzi z łapanki, którzy nie znaleźli zatrudnienia
    > nigdzie indziej ;->
    >
    > Pewnie była najtańsza...

    Nie wiem, dlaczego się czepiasz. Kryterium "cena 100%" jest bardzo dobrym
    kryterium, bo 99% Polaków go sobie chwali. Oczywiście po południu jak idą coś
    kupić, bo do południa, gdy są w pracy to wyznają zasadę "cena godna".

    --
    andrzej

    Zamień oszczędności na złoto! Raty! Dostawa do domu lub przechowanie w
    wiedeńskim skarbcu! Pełna dyskrecja! Ubezpieczenie! Gwarancja odkupienia z
    przelewem na konto w dowolnym banku świata! g...@o...pl

  • 6. Data: 2011-02-12 18:57:13
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik andrzej napisał:

> [...]
    > dobrym kryterium, bo 99% Polaków go sobie chwali. Oczywiście po południu
    > jak idą coś kupić, bo do południa, gdy są w pracy to wyznają zasadę

    Rano przy śniadaniu przestają chwalić jak im połowa szynki wycieka z
    opakowania...
    Tanie mięso psi jedzą. Biednego nie stać na kupowanie tanich rzeczy!

    --
    Darek

  • 7. Data: 2011-02-12 19:33:45
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-02-2011 o 12:14:35 kamtzu <...@...pl> napisał(a):

    > I znów nius
    > http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Spadla-elewacja-
    wiezowca-Kolejny-raz-n45515.html

    Ja się wcale nie dziwię bo juz dawno nie widziałem tak spierniczonej roboty
    http://galeria.trojmiasto.pl/Spadla-elewacja-wiezowc
    a-na-Suchaninie-61538.html?id_news=45515&pozycja=3#f
    oto
    Widać wyrażnie że klejone na placki dane byle jak i bez obowiązkowego
    kołkowania
    i styropian przyklejony do farby na bloku, klej odpadł razem z farbą.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2011-02-12 23:20:37
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2011 20:33:45 +0100, janusz_kk1 napisał(a):

    > http://galeria.trojmiasto.pl/Spadla-elewacja-wiezowc
    a-na-
    Suchaninie-61538.html?id_news=45515&pozycja=3#foto
    PIOTR sie z pewnoscia ucieszyl :/

    > Widać wyrażnie że klejone na placki dane byle jak i bez obowiązkowego
    > kołkowania
    > i styropian przyklejony do farby na bloku, klej odpadł razem z farbą.
    Widac, ze klej dobry :) Ale cala robota mocno oszczednosciowa, grubosc
    tego styro jakas niewielka.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 9. Data: 2011-02-12 23:50:26
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:

> [...]
    > kołkowania
    > i styropian przyklejony do farby na bloku, klej odpadł razem z farbą.

    Na dole odpadł razem z farbą. Na górze bez farby - pewnie tylko z syfem
    którego nawet nie raczyli z farby zmyć...

    --
    Darek

  • 10. Data: 2011-02-13 00:39:02
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
> [...]

    oto
    > Widać wyrażnie że klejone na placki dane byle jak i bez obowiązkowego

    To jest właśnie to :-)

    Wykonawca dostaje paragon od grupy :-)

    Tylko dziwię się, że pion techniczny dużej spółdzielni, mając inżyniera
    budowlańca na pewno, nie zwrócił uwagi przy wykonywaniu.