  • 11. Data: 2011-05-31 16:37:44
    Temat: Re: projektowanie kuchni
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-31 13:19, William Bonawentura pisze:
    > IMHO bardzo ważnym, a często zaniedbywanym elementem kuchni jest stół.

    Stół w kuchni w domu? W mieszkaniu to jeszcze rozumiem.
    TO już lepiej zrobić jadalnię obok kuchni (taką 16-20m^2, żeby swobodnie
    się zmieścić).

    > Potrzebny zarówno do wygodnego spożywania śniadania jak i do części prac
    > (bo jest niższy niż blat). U mnie zabrakło gniazdka pod blatem do
    > zasilacza laptopa niezbędnego do szukania przepisów w sieci jak i
    > sprawdzania prognozy pogody przy śniadaniu.

    I jeszcze RJ45 do lodówki :-)
    Wtedy przepisów szukasz na ekranie dotykowym lodówki.

    M.

  • 12. Data: 2011-05-31 19:28:15
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Stół w kuchni w domu? W mieszkaniu to jeszcze rozumiem.
    > TO już lepiej zrobić jadalnię obok kuchni (taką 16-20m^2, żeby swobodnie
    > się zmieścić).

    Tak, w kuchni! :) Najczęściej wykorzystywane miejsce w całym domu :)
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

  • 13. Data: 2011-05-31 20:45:47
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-31 21:28, wowa pisze:

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, w kuchni! :) Najczęściej wykorzystywane miejsce w całym domu :)

    Socjalizm ci dziury w mózgu wypalił.

    W kuchni się przygotowuje potrawy.
    W jadalni się je.
    W salonie się wypoczywa.

    Nawet jeśli te trzy pomieszczenia nie są rozdzielone ścianami to mają
    różne przeznaczenie.

    W kuchni się nie je.

    To, o czym piszesz to jest połączenie jadalni z kuchnią. Zdarza się, jak
    kuchnia jest w miarę duża - ma 20-30m^2. Wtedy daje się to zrobić. Ale
    nawet wtedy wydziela się wizualnie przestrzeń jadalnianą od garnków i zlewu.

    M.

  • 14. Data: 2011-06-01 06:30:40
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Dla mnie jadalnia to jadania - stół na 12 osób, wyprasowany obrus, komoda. A
    stolik śniadaniowy w kuchni ma być pod ręką i przykryty zmywalną ceratką.

  • 15. Data: 2011-06-01 06:49:44
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    Jak zamontowałem zmywarke to wywaliłem duży dwukomorowy zlew i wstawiłem
    mniejszy jednokomorowy. I spokojnie wystarcza.

    Fakt

    > Bzdura. Chyba, że wkładasz naczynia od razu do zmywarki.

    A jak inaczej? Najpierw płukac i na ociekacz?

    > Młynek to bardzo nieekologiczne rozwiązanie. Jedno chyba z najgorszych
    > możliwych (nieefektywny i zwiększający koszty oczyszczania wody). Do
    > odpadków lepszy jest kompostownik.

    Tu zgoda młynek to rzecz zbyteczna w domu moim zdaniem. W mieszkaniu na 5
    piętrze to ok.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-06-01 07:13:52
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl>

    Oczywiście, że wkładam naczynia od razu do zmywarki.
    A ty naczynia przed włożeniem do zmywarki myjesz?
    Bo i taką znajomą mam.

    -----

  • 17. Data: 2011-06-01 07:18:06
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl>

    Młynek to BARDZO EKOLOGICZNE rozwiązanie, ponieważ zasila oczyszczalnie
    ścieków w biologiczną masę, która stanowi dobrą pożywkę dla pożytecznych
    bakterii w procesie oczyszczania ścieków.

    Uważasz, że kości od kurczaka i skórki od bananów lepiej wozić ciężarówkami
    na hałdy smieci?

    -----

  • 18. Data: 2011-06-01 07:20:21
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl>

    Pisałem o kolejności technologicznej, a nie miałem na myśli linii
    prostej "I "(przy której jest dużo chodzenia wzdłuż blatu), może być "L",
    może być "I I", może być "U".

    -----

  • 19. Data: 2011-06-01 07:31:29
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl>

    Święta racja, jeśli się da.
    No i tyle gratów pod stół w kuchni da się wsunąć ;-)

    -----

  • 20. Data: 2011-06-01 07:39:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości