  • 1. Data: 2010-03-07 18:58:05
    Temat: projektowanie na domo
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    wlasnie ogladalem program na DOMO o projektowaniu sypialni.
    czy koszty projektów wnetrz sa faktycznie takie kosmiczne?

    projekt mini sypialni
    szafa pax łóżko, wiszaca lampa i żaluzje
    cena realizacji 8000zł , meble robocizna, oswietlenie ...

    cena projektu tego 3000zł

    albo cos ze mna jest nie tak albo to jest lekka przesada
    za 3000zl to mozna miec projekt domu !!!

    michal

  • 2. Data: 2010-03-07 19:00:54
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > cena projektu tego 3000zł
    >
    > albo cos ze mna jest nie tak albo to jest lekka przesada
    > za 3000zl to mozna miec projekt domu !!!

    Projekty wnętrz to koszt około 50 zł/m2 wykonywane przez studentów i osoby
    mało doświadczone, poprzez ok. 100 zł/m2 robione przez profesjonalistów do
    ok. 150 zł/m2 łącznie z nadzorem. Oczywiście górna granica nie istnieje. To
    co podałem to typowe staki z rynku warszawskiego.

  • 3. Data: 2010-03-07 19:05:43
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > za 3000zl to mozna miec projekt domu !!!

    Gdzie takie ceny???

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2010-03-07 19:24:38
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > cena projektu tego 3000zł
    >
    > albo cos ze mna jest nie tak albo to jest lekka przesada
    > za 3000zl to mozna miec projekt domu !!!

    samochod tez mozna miec za 3000 pln
    wszystko zalezy co chcesz miec i jakiej klasy...
    BTW gdzie ty masz projekt domu za 3000 pln?
    Bo jesli myslisz ze majac typowy projekt mozesz isc po PnB to sie grubo
    mylisz (o jakies 3000pln ;-)

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2010-03-07 20:42:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    usrobo wrote:
> [...]
    >
    > cena projektu tego 3000zł
    >
    > albo cos ze mna jest nie tak albo to jest lekka przesada
    > za 3000zl to mozna miec projekt domu !!!

    to sie musisz stanowczo zabrac za robienie tanich projektów wnętrz.

  • 6. Data: 2010-03-07 21:09:22
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    samochód tez mozna kupic za 3kpln

    przyczepe kempingową też można kupić za 3kpln

    rower tez mozna kupic za 3 kpln

    wzmacniacz też można kupić za 3kpln

    pierścionek też można kupić za 3kpln

    tylko ze CCC (cena czyni cuda) mścić się potrafi nie raz

    zapłac za projekt 200pln takiej sypialni, zrobiony przez nie wiadomo kogo, a
    potem w tym mieszkaj - płacisz także za "markę" projektującego - skoro ktoś
    za tyle chce zapłacić, znaczy uważa to za warte ceny

    jakbyś porównywał meble z Castoramy za 600pln z robionymi pod zamówienie z
    litego drewna - za x 600 pln.........

    właśnie znalazłeś lukę rynkową - nic tylko bierz się za projektowanie -
    przeciez to pryszcz
    program ściągniesz z neta, ebooka do niego z torrenta i po paru dniach nic
    Ci nie podskoczy
    jeden projekt trzaśniesz na dzien, załóżmy żeby się nie przerobić pracowac
    bedziesz 3 dni tygodniowo, to i tak lekutko 36kpln na miesiac masz w
    kieszeni. no i to na czysto, bo przeciez podatku nie bedzie bo działalności
    nie ma po co rejestrowac, a na benzynie zaoszczędzisz bo się każ klientom
    wozic

    stary - czysty szmal

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 7. Data: 2010-03-08 05:26:29
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > cena projektu tego 3000zł
    >
    > albo cos ze mna jest nie tak albo to jest lekka przesada
    > za 3000zl to mozna miec projekt domu !!!

    Katowice:
    Projekt wnętrza mieszkania: 110 zł/m.kw.
    Stawka promocyjna "dla znajomych" zawiera symboliczny nadzór.
    Projekt dość szczegółowy ze wskazaniem konkretnych elementów wyposażenia i
    ich dostawców (oświetlenie, armatura i przybory sanitarne, gniazda i
    łączniki, meble, agd)
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2010-03-08 09:20:03
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    sbst pisze:

> [...]
    > masz w kieszeni. no i to na czysto, bo przeciez podatku nie bedzie bo
    > działalności nie ma po co rejestrowac, a na benzynie zaoszczędzisz bo

    nie trzeba być geniuszem zeby w pokoju 3x4 metry postawić
    1. łóżko
    2. szafę PAX
    3. lampę wiszącą
    3. żaluzje w oknie

    nic wiecej
    no chyba ze mega ogromny trud jest u ustawieniu łóźka pod oknem lub
    ścianą...

    ochhh.... tyle sie napracowałem z usytuowaniem łóżka....

    Jeśli ludzi faktycznie tyle placą za projekty wnętrz to gratuluje
    pomysłu na biznes

    michal

  • 9. Data: 2010-03-08 09:31:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > ochhh.... tyle sie napracowałem z usytuowaniem łóżka....
    >
    > Jeśli ludzi faktycznie tyle placą za projekty wnętrz to gratuluje pomysłu

    Nie widzialem rzeczonego programu, ale zobacz sobie projekty tu:
    http://www.artdesign.pl/

  • 10. Data: 2010-03-08 10:16:29
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

> [...]
    > Projekt dość szczegółowy ze wskazaniem konkretnych elementów wyposażenia i
    > ich dostawców (oświetlenie, armatura i przybory sanitarne, gniazda i

    A jak przestawisz szafkę w drugi kąt to złamiesz prawa autorskie i idziesz
    siedzieć :-)

    Pozdrawiam

    Jacek