  • 51. Data: 2010-03-10 08:33:26
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:hn60b2$m5a$1@news.onet.pl...

    > Przecież to wnętrze które oglądałeś nie było projektowane dla ciebie, to
    > dlaczego się wypowiadasz o jego walorach czy wadach? Może właściciele
    > chcieli mieć dokładnie coś takiego.

    Tylko że pkilka postów wyżej ktos pisze że z takich wnętrz wiocha wygląda;)

    Krzysiek

  • 52. Data: 2010-03-10 08:38:50
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sbst" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > internecie, pare katalogow przejglądnąć i zaden projektant Ci nie
    > podskoczy ;))))))))))
    > fachowcy nie znają się na niczym, wszystko mozna zrobic samemu
    >
    > wiec do dziela ;)

    Tylko pamietaj ciągle że my nie piszemy tu o okazałych rezydencjach. Piszemy
    o domkach jednorodzinnych maks 200mkw najcześciej. KSalon, kuchnia,
    sypialnie, czasami gabinet.
    I zatrudniania architekta do projektowania wnętrza takiego domu to
    strzelanie z armaty do muchy moim zdaniem.

    Krzysiek

  • 53. Data: 2010-03-10 09:00:50
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > kuchnia, sypialnie, czasami gabinet.
    > I zatrudniania architekta do projektowania wnętrza takiego domu to
    > strzelanie z armaty do muchy moim zdaniem.

    zasadniczo to sie zgadzam - ale zdarzają sie ludzie zupełnie bez wyobraźni
    przestrzennej (i zdajacych sobie z tego sprawe) i takim mozna łatwo pomóc w
    rozplanowaniu pomieszczeń - a to sie przekłada na wykonaniu wypustów
    instalacji wewnetrznych. Wiec to nie do konca tak bez sensu.

    b.

  • 54. Data: 2010-03-10 09:59:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > w rozplanowaniu pomieszczeń - a to sie przekłada na wykonaniu wypustów
    > instalacji wewnetrznych. Wiec to nie do konca tak bez sensu.

    Kazdej wielkosci mieszkanie/dom mozna zrobic naprawde na wysokim poziomie -
    firma z linka, ktory podalem robi nawet garsoniery. Ja mam po prostu
    wrazenie, ze przeciwnicy nie wiedza o czym mowa - albo z zalozenia sa
    przeciwni, "bo to kosztuje pieniadze".

  • 55. Data: 2010-03-11 10:33:09
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > I co z tego że wcześniej miałbym wystrój zaproponowany przez architekta
    > skoro po kilku latach zmieniam kolory scian meble itp.

    Twoj dom ile ma metrow? 120-130?
    Jak bys wydal 15k-20k na projekt, to gwarantuje Ci żebyś
    nie zmieniał wyglądu ;-))))))))).

    Pzdr
    Darek

  • 56. Data: 2010-03-11 10:44:07
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Twoj dom ile ma metrow? 120-130?

    180mkw

    > Jak bys wydal 15k-20k na projekt, to gwarantuje Ci żebyś
    > nie zmieniał wyglądu ;-))))))))).

    Ale faktycznie. Jakbym wydał ze 20tys na archhitekta to przez najbliższe 15
    lat nic bym tam nie zmieniał bo szkoda swietokradztwem byłoby rujnowanie
    jego wizji
    ;))

    Krzysiek

  • 57. Data: 2010-03-11 10:50:20
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Przecież to wnętrze które oglądałeś nie było projektowane dla ciebie, to
    > dlaczego się wypowiadasz o jego walorach czy wadach? Może właściciele

    Ale były projektowane przez architekta.
    Własciciele zapłacili grubą kase to musi im sie podobać i twierdza że sie
    dobrze czuja.
    Co nie znaczy że ja nie moge mieć odmiennego zdania.
    To tak samo jak z tymi nowoczesnymi domami prawie całymi ze szkła opisanymi
    kilka postów niżej.,
    Może to i nowoczesne, niesztampowe, może zaprojektowane przez renomowanego
    architekta ale czy chciałbys w takim akwarium na codzien mieszkać?

    Krzysiek

  • 58. Data: 2010-03-11 11:10:07
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Ale były projektowane przez architekta.
    > Własciciele zapłacili grubą kase to musi im sie podobać i twierdza że sie
    > dobrze czuja.

    Tak, tak, każdy sądzie według siebie. Już ci napisałem, że skoro nie miałes
    nic wspólnego z architektem czy architektem wnętrz i nie widziałeś cąłego
    procesu to jakim prawem to komentujesz? I jami prawem szkalujesz ludzi
    którzy skorzystali z ich usług?

> [...]
    > Może to i nowoczesne, niesztampowe, może zaprojektowane przez renomowanego
    > architekta ale czy chciałbys w takim akwarium na codzien mieszkać?

    To że tobie się nie podoba to wcale nie oznacza, ze masz monopol na
    wydawanie osądów co jest dobre, a co złe.

  • 59. Data: 2010-03-11 11:50:02
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:hnaj2o$ab1$1@news.onet.pl...
    > Tak, tak, każdy sądzie według siebie. Już ci napisałem, że skoro nie
    > miałes nic wspólnego z architektem czy architektem wnętrz i nie widziałeś
    > cąłego procesu to jakim prawem to komentujesz?

    Nigdy też nie byłem księdzem ale wiem z grubsza na czym polega spowiedż i
    jak się msze odprawia;))

    > I jami prawem szkalujesz ludzi którzy skorzystali z ich usług?

    W którym miejscu szkaluję?
    Napisałem tylko że te wnetrza dla mnie są beznadziejne
    To mój punkt widzenia. Przeciez nie bede chwalił czegoś co mi sie nie podoba

    > To że tobie się nie podoba to wcale nie oznacza, ze masz monopol na
    > wydawanie osądów co jest dobre, a co złe.

    A co za osąd ja wydałem. MOIM zdaniemsą to budynki beznadziejne i JA w takim
    akwarium bym sie źle czuł. Jak komus odpowiada to niech kupuje i buduje.
    Ale jakoś masowo nikt takich domów nie buduje. Żywot swój kończą w
    przewazającej więklszości w katalogach.

    Krzysiek

  • 60. Data: 2010-03-11 12:42:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:
> [...]
    > Może to i nowoczesne, niesztampowe, może zaprojektowane przez
    > renomowanego architekta ale czy chciałbys w takim akwarium na codzien

    tylko ze taki dom musi stać w odpowiednim miejscu...

    pewnie że nie na działce 7ar wcisneity miedzy inna domy.