  • 1. Data: 2012-09-02 22:09:32
    Temat: prosba o identyfikacje baterii
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    vtam
    mam problem z bateria termostatyczna prysznicowa
    chyba dogorywa
    jeszcze dziala ale o goracej wodzie moge zapomniec
    (bardzo zimnej tez)
    z tego co doczytalem to prawdopodobnie pada glowica termostatyczna
    wiec moze sprobuje ja zamowic i wymienic

    problem jest taki ze nie wiem kto jest producentem - baterie dostalem
    przez jakies drugie rece bez opakowania (na pewno nie 'spadla z
    ciezarowki') na samej baterii brak symbolu albo nadruku producenta
    zdjecia
    http://tinypic.com/r/2h807qa/6
    http://tinypic.com/r/2hdvdpv/6
    http://tinypic.com/r/2vljlu8/6
    http://tinypic.com/r/ogz96u/6

    jesli ktos z wlasnego doswniadczenia spotkal sie z taka bateria i moze
    mi podpowie producenta (a moze i model) to bardzo dziekuje za pomoc

    jesli warto zainwestowac to wymienie ten zawor jesli nie albo to jakis
    chinczyk to rozejrze sie za nowa

    Dziekuje
    JanQ

  • 2. Data: 2012-09-02 23:23:37
    Temat: Re: prosba o identyfikacje baterii
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > jesli ktos z wlasnego doswniadczenia spotkal sie z taka bateria i moze
    > mi podpowie producenta (a moze i model) to bardzo dziekuje za pomoc

    strzelam w ciemno, jezeli brak oznaczen producenta, jest to skosnooki
    noname.

    > jesli warto zainwestowac to wymienie ten zawor jesli nie albo to jakis
    > chinczyk to rozejrze sie za nowa

    niezaleznie od tego, czy to bedzie chinol czy firmówka, tez strzelam w
    ciemno
    ale na 99% nie bedzie oplaca sie wymiana. Jest to serce tej baterii a
    producentowi
    nie zalezy na tym, zeby ja naprawiac.
    Jak kupisz jakas podróbke glowicy, znaczy sie tania, mysle, ze wywalisz
    pieniadze
    w bloto, poniewaz za dlugo to to nie popracuje.
    Takie moje skromne zdanie.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2012-09-03 01:18:29
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Jan Kuwalski" <k...@o...pl> wrote in message

    > http://tinypic.com/r/2h807qa/6
    > http://tinypic.com/r/2hdvdpv/6
    > http://tinypic.com/r/2vljlu8/6

    http://allegro.pl/listing.php/search?category=0&chan
    ge_view=1&order=p&sg=0&string=bateria+termosta%2A

    Polska bateria by kosztowala 5 razy tyle. Kup nowa albo wez imbusa i zdejmij
    galke zeby zobaczyc co tam za glowica. Moze sie okazac, ze wkladka kosztuje
    50zl
    http://allegro.pl/oras-optima-109390-glowica-zawor-b
    aterii-termostat-i2583202616.html

  • 4. Data: 2012-09-03 09:09:24
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Uzytkownik "Jan Kuwalski" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > vtam
    > mam problem z bateria termostatyczna prysznicowa
    > chyba dogorywa

    http://allegro.pl/bateria-termostatyczna-natryskowa-
    kfa-576-010-00-i2597935704.html

    > Dziekuje

    Prosze

    Adams

  • 5. Data: 2012-09-03 09:38:04
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    "kiki" <l...@l...net> pisze o tym:

    =>
[...]

    no wlasnie przewgladalem ale nic podobnego w wygladzie nie wpadlo mi w
    oko dlatego prosilem o pomoc w identyfikacji

    czy ktos moze powiedziec na ile przywoite sa te bateriie saniwell?

[...]
    to mnie chyba czeka - moze to tylko jakies zabrudzenie

    JanQ

  • 6. Data: 2012-09-03 15:04:52
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 września 2012 22:09:38 UTC+2 użytkownik Jan Kuwalski napisał:

    > jesli ktos z wlasnego doswniadczenia spotkal sie z taka bateria i moze
    >
    > mi podpowie producenta (a moze i model) to bardzo dziekuje za pomoc

    Chinol, mam podobną.

    > jesli warto zainwestowac to wymienie ten zawor jesli nie albo to jakis
    >
    > chinczyk to rozejrze sie za nowa

    Inwestować nie warto. Czyszczenie zajmuje koło godziny, działa potem jak nowa chyba
    że całkiem wyżarło Ci pełniące rolę filtrów siateczki. Wymiana ich jest kłopotliwa
    ale daje rae.

    --
    ZZ@private