  • 11. Data: 2009-04-27 15:28:38
    Temat: Re: prosty budynek gospodarczy - ma ktos doswiadczenie?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    news:2e1e144f-3e81-4eac-9867-bd7f862244f5@v23g2000pr
    o.googlegroups.com...

    > Gdybym sie na tym znal zrobilbym ci za darmo. Musisz negocjowac.
    >
    > Pozdrawiam
    > Dy

    Dokladnie chodzi o szkice do zgloszenia, raptem 6 rysunkow liczac z
    sytuacja.
    Natomiast rysunki do wykonania konstrukcji to juz inna bajka ;-)
    Komplet takiej dokumentacji to kwestia ~200-300 pln
    no max 500 jak jakies cuda beda.

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

    Jezeli ma byc szybko i tanio to nie moze byc wysokiej jakosci,
    Jezeli ma byc wysokiej jakosci i szybko to nigdy nie bedzie tanio,
    A jesli na byc tanio i wysokiej jakosci to nigdy nie bedzie szybko.

  • 12. Data: 2009-04-28 04:53:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HANA pisze:

    > Dokladnie chodzi o szkice do zgloszenia, raptem 6 rysunkow liczac z
    > sytuacja.
    > Natomiast rysunki do wykonania konstrukcji to juz inna bajka ;-)

    A to si chyba nie zrozumieliśmy, bo mi chodzi o rysunek do wykonania
    konstrukcji...

  • 13. Data: 2009-04-28 07:28:30
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    wiadomości news:0oeic6-nuc.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A to si chyba nie zrozumieliśmy, bo mi chodzi o rysunek do wykonania
    > konstrukcji...

    A bedzie bedzie...
    caly komplet
    dzis dam link jak skoncze
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 14. Data: 2009-04-28 07:59:04
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > A bedzie bedzie...
    > caly komplet
    > dzis dam link jak skoncze

    Daj, daj. Zerzniemy wszyscy (bez dwuznacznosci).

    pozdrawiam
    Dy

  • 15. Data: 2009-04-28 16:14:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HANA pisze:

    > A bedzie bedzie...
    > caly komplet
    > dzis dam link jak skoncze

    Senkju :)

    Tak więc słowo się rzekło i winko się należy, więc pozostaje pytanie o
    jego odebranie - Mrągowo ciut dla mnie daleko ;)

  • 16. Data: 2009-04-28 18:04:56
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Senkju :)
    >
    > Tak więc słowo się rzekło i winko się należy, więc pozostaje pytanie o
    > jego odebranie - Mrągowo ciut dla mnie daleko ;)

    Wyslij poczta kurierska albo zloz zamowienie na adres autora :-)

    Pozdrawiam
    Dy

  • 17. Data: 2009-04-28 20:52:21
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    wiadomości news:jkmjc6-78e.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Senkju :)
    >
    > Tak więc słowo się rzekło i winko się należy, więc pozostaje pytanie o
    > jego odebranie - Mrągowo ciut dla mnie daleko ;)

    Odezwij sie na maila to wszystko dostaniesz.
    Slowo sie rzeklo ;-)

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl