  • 1. Data: 2012-04-16 12:07:47
    Temat: przemarznięty cedr
    Od: Aabacus <a...@t...pl>

    Mam kilkunastoletniego cedra (albo miałem), który przemarzł w tę
    zimę.Wszystkie igły zbrązowaiały i opadły,ale jedna galązka , która
    była pod śniegiem jest zielona i wypuszcza pączki. Czy jest szansa
    żedrzewko przeżyje?

  • 2. Data: 2012-05-11 19:30:46
    Temat: Re: przemarznięty cedr
    Od: Sannati <s...@m...com>

    W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2012 12:07:47 UTC+2 użytkownik Aabacus napisał:
> [...]
    > zimę.Wszystkie igły zbrązowaiały i opadły,ale jedna galązka , która
    > była pod śniegiem jest zielona i wypuszcza pączki. Czy jest szansa

    Szansa jest . zadbaj by roślinak sie nie przesuszyła w cieplejsze dni ...
    Moje cedry maja sie dobrze prawie . Jeden pendulowaty troszkeprzyrudział po woerzchu
    ale juz odbija . Pozdr Jacek K

  • 3. Data: 2012-05-18 14:14:33
    Od: Aabacus <a...@t...pl>

    On 11 Maj, 19:30, Sannati <s...@m...com> wrote:

    > Szansa jest . zadbaj by roślinak sie nie przesuszyła w cieplejsze dni ...
    > Moje cedry maja sie dobrze prawie . Jeden pendulowaty troszkeprzyrudział po
    woerzchu ale juz odbija . Pozdr Jacek
    Widzę że nie jest tak źle. W międzyczasie cedr wypuscul duzo zielonych
    pączków i wygląda teraz jak modrzew na początku wegetacji. Pozdrawiam
    Adam