  • 21. Data: 2012-03-22 09:14:24
    Temat: Re: przewody do okien
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    piechur wrote:

    > Najwygodniej to włącznik dzwonkowy i sterownik do rolet. Dla każdej
    > rolety oddzielny włącznik ale umieszczone blisko siebie (np. w jednej
    > ramce). Podchodzę i robię click, click, click i otwierają mi się 3
    > rolety. Nie muszę stać i czekać.
    albo system inteligentnego domu...

    bierzesz w ręke tablet i otwierasz zamykasz rolety sprawdzasz na kamerkach w
    pokojach co robią domownicy jak coś fajengo to puszczasz na youtube albo
    Rudetube albo pornotube :)

  • 22. Data: 2012-03-22 09:54:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 marca 2012, 09:14:24 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > bierzesz w ręke tablet i otwierasz zamykasz rolety sprawdzasz na kamerkach w
    > pokojach co robią domownicy jak coś fajengo to puszczasz na youtube albo
    > Rudetube albo pornotube :)

    Tak się czasami zastanawiam jaki jest sens budowac dom i potem robic z niego
    twierdzę- rolety w oknach, kamera w każdym pomieszczeniu , szyby P4 w oknach czujki
    ruchu na płocie, dwumetrowy płot od strony sasiada, automatyczne ryglowane bramy itp.
    Ktoś tu nawet kiedyś pisał że w domu powinno być zamaskowane pomieszczenie aby
    domownicy mieli się gdzie schronic jak ZŁY wejdzie o północy A i tak jak Kiki boja
    się spać na parterze.
    Miałbym tak mieszkac to bym zwariował.
    Ja nie mam rolet, kamer, mam domofon ale tak dla wwygody bo brama wejściowa obok
    furtki na posesję i tak jest cały czas praktycznie odsunieta. Kurcze nawet samochodu
    na noc nie zakluczam. Nie mówiąc już o tym że jakies logi z routera mmiałbym ukrywać
    czy inne podobne pierdoły.
    W sumie żałuje teraz tych wydanych kilku tysięcy na płot, furtke i bramę przesuwną z
    przodu. Teraz zrobiłbym otwarty podjazd, tak po hamerykańsku;)
    Ale to może dlatego że jaj jakiś dziwny jestem- wykonawcom płaciłem gotówką nie
    paragonami, wrogów nie mam, nie przeszkadza mi że sąsiad przy moim płocie drzewo
    sobie składuje czy inne tuje sadzi, oraz czasami grila ropali i podymi trochę. Nie
    dzwoniłem do PINB ze skargą że wiate bez zgłoszeniaa wybudował itp.

  • 23. Data: 2012-04-06 11:43:47
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A ja tam podtrzymuje swoje zdanie że rolety w domu jednorodzinnym to bez
    > sensu. Przed złodziejem nie ochronią , przed słońcem chronią doskonale
    > rolety materiałowe wewnętrzne. A zamykanie rolet w dzień to już całkiem
    > bez sensu- po to są okna aby wpadało przez nie światło a nie aby je roletą
    > przesłaniać.

    tez tak uważałem, ale żona się uparła i mamy nawet eleketryczne z
    sterowaniem radiowym
    i teraz jak bym nie miał rolet cholera by mnie wzięła ręcznie zasłaniać
    wieczorami wszystko.

    Chyba, ze miałbym działke 50arów otoczoną drzewami to obsedłbym się bez
    rolet :)