  • 11. Data: 2010-11-12 12:17:39
    Temat: Re: przydatna rzecz do "nieruchomości' które promuje Jan Werbiński
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 16:39:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ooo, to już lepsze. Powstaje kolejne pytanie: czy wody zużytej w
    > umywalce będzie dość do spłukiwania muszli?

    Nie sądzę, żeby ideą było opieranie się wyłącznie o wodę z umywalki
    (Roca pisze o redukcji zużycia wody na poziomie 25%).

    --
    ŁC
    Lepszy mały chuj, własny i z przodu, niż duży, ale obcy i z tyłu

  • 12. Data: 2010-11-12 18:30:20
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-11-2010 o 09:53:06 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a jak sie zabezpieczasz przed rozwojem w deszczówce życia?
    >
    > masz lampy UV czy jakąś chemie dodajesz?
    Na razie nic sie nie dzieje, deszczówka leci do studni z kręgów, z tamtąd
    jest mały hydroforek i do instalacji.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2010-11-12 20:10:51
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > Na razie nic sie nie dzieje, deszczówka leci do studni z kręgów, z tamtąd
    > jest mały hydroforek i do instalacji.

    Na "bezobsługowo" można to załatwić umieszczeniem kawałka srebra w
    zbiorniku. Póki woda czysta to nie dzieje się prawie nic, co najwyżej
    śladowe ilości azotanu srebra są wypłukiwane przez deszczówkę (zawsze
    ciut kwasu azotowego będzie zawierała) jak zaczyna pojawiać się życie to
    nieuchronnie pojawiają się związki siarki, przyspieszą przechodzenie
    srebra do cieczy i wszelakie życie skutecznie ubiją. Stara, jeszcze od
    czasów rzymskich znana i sprawdzona metoda.

    --
    Darek

  • 14. Data: 2010-11-13 09:35:45
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-11-2010 o 21:10:51 Dariusz K. Ładziak
    <d...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > srebra do cieczy i wszelakie życie skutecznie ubiją. Stara, jeszcze od
    > czasów rzymskich znana i sprawdzona metoda.

    Dzieki, jak sie coś pojawi to skorzystam :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2010-11-13 13:08:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.11.2010 10:14, janusz_kk1 pisze:

    > Raczej nie bo do mycia rąk nie zużyjesz 6-9L wody a tyle
    > potrzebujesz do napełnienia muszli. Poza tym w tym zbiorniku musi być

    No właśnie.

    > przelew do kanalizacji aby nadmiar wody z umywalki spuścić, czyli jakieś
    > zapachy będą sie przez niszczelności zbiornika (pokrywy) przeciskać
    > do łązienki.

    Teoretycznie jakiś syfon powinien sprawę załatwić...

    > Wg mnie obecnie nie warta skórka wyprawki, chyba że ktoś ma b.poważne
    > kłopoty z woda.

    Wiesz, to tak dla idei ;)

  • 16. Data: 2010-11-13 13:09:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.11.2010 09:51, Marek Dyjor pisze:

    > a jak a pojemność ma typowa spłuczka? :)

    Około 10l.

    > w mojej muszli często mały spust wystarcza do spłukania dużej zawartości
    > kibelka :)
    >
    > efektywność spłukiwania zalez tez bardzo silnie od ukształtowania muszli

    Też, ale ile wody zużyjesz na umycie twarzy, rąk i zębów?

    Ćwierć litra? Pół?