  • 1. Data: 2014-08-09 16:36:37
    Temat: przydomowa oczyszczalnia scieków
    Od: rewers <r...@a...pl>

    Długo zastanawiałem się jaką oczyszczalnię kupić. Nie ma u mnie kanalizy
    i nieprędko ją będą budować. Wiocha, ze psy dupami szczekają a koty
    choojami wodę piją z kałuży.
    Wychodziłem z założenia, że wywożenie szamba co miesiąc mi nie odpowiada
    bo jest uciążliwe, śmierdzi i generuje koszty. Zacząłem myśleć nad
    przydomową oczyszczalnią ścieków. Nie mam odbiornika wody więc trzeba
    było zrobić studnię chłonną. Całe szczęście, że teren pozwalał na takie
    rozwiązanie bo na 4 metrach był piasek pod gliną. Jezu, co się
    nakopałem, najpierw świdrem - dla geologa, a potem robiąc wykop pod
    zbiornik (uparłem się, że wykopię ręcznie).
    Przeanalizowałem chyba z tysiąc modeli oczyszczalni. Jestem inżynierem i
    starałem się zbadać daną konstrukcję pod względem funkcjonalności na
    drodze myślowych eksperymentów.

    W końcu zdecydowałem się na litewskiego Traidenisa, a ponieważ jest jego
    tańszy odpowiednik, kupiłem Feliksanvisa - też z Litwy. Kierowałem się
    przy zakupie prostotą konstrukcji.

    Działa toto u mnie już pół roku. Nie trzeba do tego właściwie zaglądać.
    Warto sprawdzać, czy pompa powietrza działa. Co pół roku trzeba
    wypompować nagromadzony osad. Można to zrobić na kompostownik bo osad
    nie wzbudza obrzydzenia. Oczyszczalnia nie śmierdzi, pachnie jak ziemia
    w doniczce z kwiatami podczas podlewania.

    Polecam ten model bo jest lepszy niż oczekiwałem. Jeśli ktoś jest przed
    zakupem i ma wątpliwości to chętnie udzielę dodatkowych informacji na
    priv. Proszę pisać na:

    r...@a...pl

    Jeszcze raz zachęcam, to jest naprawdę bardzo dobra oczyszczalnia
    ścieków. Nie jest kłopotliwa w obsłudze (bardzo prosta konstrukcja) a
    ścieki z niej wychodzące mogą być odprowadzane do każdego odbiornika.

  • 2. Data: 2014-08-09 17:37:15
    Temat: Re: przydomowa oczyszczalnia scieków
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-08-09 16:36, rewers pisze:

    > Jeszcze raz zachęcam, to jest naprawdę bardzo dobra oczyszczalnia
    > ścieków. Nie jest kłopotliwa w obsłudze (bardzo prosta konstrukcja) a
    > ścieki z niej wychodzące mogą być odprowadzane do każdego odbiornika.

    Ja mam, ale po miesiącu się zapchała. A do tego śmierdziało tak, że
    zrezygnowałem i podłączyłem się do kanalizacji. Teraz płacę więcej za
    kanalizę, ale przynajmniej nie śmierdzi i nie wybija gówno w brodziku.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2014-08-09 17:40:29
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ja mam, ale po miesiącu się zapchała. A do tego śmierdziało tak, że
    >zrezygnowałem i podłączyłem się do kanalizacji. Teraz płacę więcej za
    >kanalizę, ale przynajmniej nie śmierdzi i nie wybija gówno w brodziku.

    Rozmawiasz z trollem. Wygląda na to, że se robotę w reklamie próbuje znaleźć
    :-)

  • 4. Data: 2014-08-09 21:15:29
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-08-09 17:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Rozmawiasz z trollem. Wygląda na to, że se robotę w reklamie próbuje
    > znaleźć :-)

    Chyba w antyreklamie... :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2014-08-09 21:15:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Rozmawiasz z trollem. Wygląda na to, że se robotę w reklamie próbuje
    > znaleźć

    eeeee, spaliłes...

    b.

  • 6. Data: 2014-08-11 07:43:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 09 Aug 2014 16:36:37 +0200, rewers

    > Nie trzeba do tego właściwie zaglądać.

    Tak może powiedzieć/napisać tylko ktoś, kto tego sam nie używał. Albo
    ignorant. Albo sprzedawca. To są "urządzenia" tanie w użytkowaniu (w
    stosunku do szamba i kanalizy) ale przy tym stosunkowo mocno obsługowe.

    > Jeśli ktoś jest przed zakupem i ma wątpliwości to chętnie udzielę
    > dodatkowych informacji na priv.

    Czyli należysz do grupy sprzedawców ignorantów, którzy tego nie używali.
    Ładna kombinacja. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2014-08-11 08:19:37
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "rewers" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Długo zastanawiałem się jaką oczyszczalnię kupić. Nie ma u mnie
    kanalizy
    > i nieprędko ją będą budować. Wiocha, ze psy dupami szczekają a koty
    > choojami wodę piją z kałuży.

    Takie słownictwo u artysty?
    No, ale skoro się przy szambie robi. . .

    > Proszę pisać na:
    > r...@a...pl

    A może byście chłopaki zarejestrowali w końcu firmę bo to wstyd
    jechać na czarno.
    http://powiat-plocki-mazowieckie.nf.pl/firma/zespol-
    muzyczny-rewers-D6EF61ADDA

  • 8. Data: 2014-08-11 08:32:36
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał

    > Ja mam, ale po miesiącu się zapchała. A do tego śmierdziało tak, że
    > zrezygnowałem i podłączyłem się do kanalizacji. Teraz płacę więcej za
    > kanalizę, ale przynajmniej nie śmierdzi i nie wybija gówno w brodziku.

    Ja nawet chcialbym miec taka zapychajaca sie ale niestety w naszej gminie
    plan zagospodarowanoia nie przewiduje przydomowych oczyszczalni ani kanalizy
    w moim rejonie i kaza robic tylko bezodplywowe szamba.
    Czy wiecie w jaki sposob taki zakaz przezwyciezyc?

    --
    Tomasz

  • 9. Data: 2014-08-11 09:23:55
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-11 08:32, Tomasz pisze:

> [...]
    > ani kanalizy w moim rejonie i kaza robic tylko bezodplywowe szamba.
    > Czy wiecie w jaki sposob taki zakaz przezwyciezyc?

    O ile wiem to gmina nie może zabronić stosowania oczyszczalni.
    Nawet nie może zmusić do użycia kanalizacji jeśli ktoś ma taką
    oczyszczalnię.

    --
    MN

  • 10. Data: 2014-08-11 11:33:55
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał

    > O ile wiem to gmina nie może zabronić stosowania oczyszczalni.
    > Nawet nie może zmusić do użycia kanalizacji jeśli ktoś ma taką
    > oczyszczalnię.

    To byloby bardzo ciekawe.
    Czy wiesz gdzie nalezy poszukac zrodla tych informacji?

    --
    Tomasz