  • 11. Data: 2014-08-13 11:50:15
    Temat: Re: przydomowa oczyszczalnia scieków
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    [...]
    > Polecam ten model bo jest lepszy niż oczekiwałem.
    [...]
    > Jeszcze raz zachęcam, to jest naprawdę bardzo dobra oczyszczalnia ścieków. Nie
    > jest kłopotliwa w obsłudze (bardzo prosta konstrukcja) a ścieki z niej
    > wychodzące mogą być odprowadzane do każdego odbiornika.

    Tak tak, do każdego odbiornika - najlepiej odprowadzaj do własnego
    basenu ogrodowego :P

  • 12. Data: 2014-08-13 12:04:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 11:50:15 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:
    > Tak tak, do każdego odbiornika - najlepiej odprowadzaj do własnego
    > basenu ogrodowego :P
    Do umywalki

  • 13. Data: 2014-08-13 14:24:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Aug 2014 03:04:26 -0700 (PDT), Kris

    > Do umywalki

    Będzie spektakularny odzysk energii z szarych ścieków!
    Nielot powinien to rozwiązanie przemyśleć. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2014-08-13 14:58:34
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 13 sierpnia 2014 14:24:21 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 13 Aug 2014 03:04:26 -0700 (PDT), Kris

    > Będzie spektakularny odzysk energii z szarych ścieków!
    >
    > Nielot powinien to rozwiązanie przemyśleć. ;)
    >

    > --
    >
    > Pozdor Myjk

    kiedyś z piękny zdrowy i bogaty zostanie ci "i". Wtedy zrozumiesz sens pewnych
    działań. Oprócz mnie jeszcze ktoś tutaj pisał że odzyskuje ciepło ze ścieków. Napisał
    również że to mu się opłaca. Odzyskiwanie ciepła ze ścieków będzie opłacalne nawet w
    sytuacji jak ktoś chrustem i szyszkami grzeje wodę do mycia itp. Mnie się nałazi do
    lasu.