  • 1. Data: 2010-11-14 10:02:49
    Temat: przygotowanie ogrodu na wiosne
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Swój ogródek mam dwa lata.
    Pierwszego roku przekopałem i wszystkie warzywa były piekne. W tym roku
    chyba ze względu na pogode i wyjałowiona ziemie - było marnie :)
    Wybierajac chwasty i trawe stworzyłmi sie taki delikatny lejek. Równałem
    działke i zostało ziemi. pomyslałem że dosypie w ogrodzie - będzie równo i
    nowa ziemia :)
    I jak to zrobić najlepie?
    1. przysypac teraz ziemia chwasty to może zgnija i bedzie mniej roboty z
    plewieniem
    2. teraz przekopac i na wiosne przysypac
    3. jeszcze inaczej?

  • 2. Data: 2010-11-14 18:26:48
    Temat: Re: przygotowanie ogrodu na wiosne
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Wybierajac chwasty i trawe stworzyłmi sie taki delikatny lejek. Równałem
    > działke i zostało ziemi. pomyslałem że dosypie w ogrodzie - będzie równo
    > i nowa ziemia :)
    > I jak to zrobić najlepie?

    Hejka. Jeśli zrozumiałem o co Ci chodzi to teraz dosyp i wyrównaj a
    następnie przekop. A generalnie w długie jesienne i zimowe wieczory
    uzupełniaj wiedzę ogrodniczą. :-)
    Pozdrawiam źródłowo Ja...cki

  • 3. Data: 2010-11-14 20:40:09
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    chce tez zainwestowac w agrowłoknine aby nieplewić w przyszłym roku
    tylko nie wiem czy czasem juz jej nie połozyc aby chwasty zgniły

  • 4. Data: 2010-11-14 21:53:38
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > chce tez zainwestowac w agrowłoknine aby nieplewić w przyszłym roku
    > tylko nie wiem czy czasem juz jej nie połozyc aby chwasty zgniły

    Hejka. Wyrzucone pieniądze. Poczytaj o agrowłókninach i agrotkaninach i
    ich zastosowaniach, choćby tu:
    http://sklep.tkaniny.info.pl/agrotkaniny-c-1.html
    Pozdrawiam marnotrawnie Ja...cki
    PS Najlepsza inwestycja, to inwestycja w wiedzę

  • 5. Data: 2010-11-15 06:52:08
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    no i tam własnie jest to napisane
    chcialem polozyc agrowłóknine i zrobic cięcia np na marchew itd :)
    pod truskawki też

    ale połozyć teraz czy na wiosne dopiero

  • 6. Data: 2010-11-15 07:58:30
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    > no i tam własnie jest to napisane
    > chcialem polozyc agrowłóknine i zrobic cięcia np na marchew itd :)
    > pod truskawki też
    >
    > ale połozyć teraz czy na wiosne dopiero

    Na wiosnę, kolor czarny - jeżeli ma tłumić chwasty.

  • 7. Data: 2010-11-15 08:13:48
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a teraz cały czas rosną
    a może już teraz je przydusić?

  • 8. Data: 2010-11-15 08:31:26
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    >a teraz cały czas rosną
    > a może już teraz je przydusić?

    Przeleć wschody glebogryzarką lub jeszcze lepiej - pługiem w ostrą skibę.

  • 9. Data: 2010-11-15 08:43:49
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > ale połozyć teraz czy na wiosne dopiero

    Hejka. Nie widzę sensu w kładzeniu teraz ale skoro uważasz, że położenie
    agrowłókniny rozwiąże Twoje problemy z chwastami, to życzę powodzenia.
    Pozdrawiam ufnie Ja...cki