  • 21. Data: 2013-05-26 21:58:42
    Temat: Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 19:32:20 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > mieszkaniu. Ciągle ktoś narzeka. To niedobre tamto złe. Jak tylko trochę
    > podkręcić to się okazuje że wszyscy są przeciwni ale nikt nic nie zrobi bo mu
    > się nie chce, bo się boi itp.

    Jest tylko jeden wyjatek -> Internet i telewizja. Jak ktos sprobuje zabrac jedno albo
    drugie - dojdzie do wojny ;) Przykladem sa ostatnie ruchy z NC+ i ACTA.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2013-05-26 22:49:12
    Od: k...@g...com

    > Zadajesz ciągle pytania samemu nie odpowiadając na czyjeś. Powtórzę, przy wyborach,
    czy to gminnych, samorządowych czy do parlamentu taki ktoś nie ma szans. Dla tego PO
    przegra po decyzji o podwyższeniu wieku emerytalnego. Bądź burmistrzem w jakieś małej
    pipidówie wprowadź kontrowersyjny podatek od posiadania studni. Gwarantuję ci że
    nawet nie doczekałbyś następnych wyborów tylko w szybko zorganizowanym referendum
    dostałbyś kopa w d. , a zanim by to nastąpiło z twojego otoczenia politycznego
    zniknęłoby parę wartościowych osób. Przykłady możesz znaleźć w informacjach z kilku
    ostatnich tygodni. Nadajesz się do komitetu wyborczego PIS w najbliższych wyborach.
    Postraszysz, pofantazjujesz i może jak Kurski załapiesz się jako europoseł z wybrzeża
    kandydujący z Podlasia.

    Przy sposobie wybierania posłów i senatorów jaki jest w Polsce niczego się nie boją,
    zwłaszcza że jak ich partie umieszczą na pierwszych miejscach. Jeśli takie sprawy jak
    podatek od dachów, od chodzenia w butach po ulicy itp wychodzą z samej góry to
    burmistrz czy wojewoda musi je realizować. Nie ma znaczenia czy któregoś odwołają.
    następny będzie robił to co mu każą z centrali. Ostatni spontaniczny protest to był
    ten z Jankiem Wiśniewskim. Potem były już zaplanowane przez władzę. To czy wprowadzą
    nowy wiek emerytalny zależy czy dogadają się z następcami. Jeśli się dogadają to
    wprowadzą. Następna ekipa stwierdzi że to było złe. Ale najpierw muszą wyjaśnić
    sprawę brzozy. Potem stwierdzą że poprzednia ekipa zostawiła państwo w takim stanie
    że nie można obniżyć. Ale jak tylko oni w bliżej nie określonym czasie poprawią stan
    gospodarki to natychmiast zmienią. Nie powiedzą czy obniżą czy jeszcze podwyższą, ale
    deklaracja będzie. Jeśli się nie dogadają to nie podniosą wieku emerytalnego i z
    honorem przegrają. Tylko po to żeby w następnych wyborach znowu wygrać. Ich następcy
    będą mieli wybór. Albo podnieść wiek emerytalny, wprowadzić podatek katastralny i
    podatek od oddychania albo obniżyć o kilkanaście procent wszystkie emerytury.

  • 23. Data: 2013-05-26 22:54:49
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 21:58:42 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    albo drugie - dojdzie do wojny ;) Przykladem sa ostatnie ruchy z NC+ i ACTA.

    telewizja to gówno spod władzy zeżre żeby na wróżkach zarabiać. Teraz w HD mogę
    wróżki oglądać. Tak dobrze mi zrobili. Internet w Polsce się nie liczy. Polacy nie są
    w stanie na jednej krótkiej ulicy dogadać się w sprawie wodociągu. Myślisz że rząd
    boi się piszących na grupach dyskusyjnych?

  • 24. Data: 2013-05-26 23:05:36
    Od: p...@t...pl

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 22:49:12 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Przy sposobie wybierania posłów i senatorów jaki jest w Polsce niczego się nie
    boją, zwłaszcza że jak ich partie umieszczą na pierwszych miejscach. .....

    Zawęziłeś więc pomysłodawcę takiego rozwiązania do grona parlamentu. Wg mnie 4 lata
    maks. Potem powrót do normalności. Powiedz co z kosztami poniesionymi na wybudowanie
    studni i tymi związanymi z jej obsługą? Zwrócą czy nie zwrócą? Jak sądzisz i co ci
    podpowiada twoja wyobraźnia?

  • 25. Data: 2013-05-26 23:12:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 22:54:49 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    w stanie na jednej krótkiej ulicy dogadać się w sprawie wodociągu. Myślisz że rząd
    boi się piszących na grupach dyskusyjnych?

    W sprawie ACTA widac ze jednak mlodzi potrafili sie zjednoczyc. Niestety inne sprawy,
    a szczegolnie polityczne, wiekszosc ma niestety w dupie i tu masz racje ze nikomu sie
    nie bedzie chcialo wyjsc zaprotestowac :) No wyjatkiem sa jeszcze gornicy ktorzy jako
    jedyna grupa spoleczna maja jaja i checi na ustawki jak im sie nie podobaja nowosci
    naszego rzadu :D Gornicy potrafia zlapac za kije i sie postawic. Moja krew ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2013-05-26 23:25:41
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 23:12:55 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    podobaja nowosci naszego rzadu :D Gornicy potrafia zlapac za kije i sie postawic.

    Tylko że górnicy jak pamiętam wyszli pokrzyczeli. Coś tam dla siebie załatwili, też
    chyba nie wszystko. Rząd da im trochę marchewki zanim cokolwiek zrobi. Oczywiście da
    tylko w sytuacji jak będzie pewność że się postawią. Ich wiek emerytalny specjalnie
    nie dotyczy bo krócej pracują. Zarabiają też nie najgorzej. Łódzkie szwaczki z
    pensjami 1600 na rękę za 10 godzin pracy codziennie rządowi nie straszne. Co one mogą
    igłami zrobić.

  • 27. Data: 2013-05-26 23:45:24
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 23:05:36 UTC+2 użytkownik p...@t...pl
    napisał:

> [...]
    studni i tymi związanymi z jej obsługą? Zwrócą czy nie zwrócą? Jak sądzisz i co ci

    Cała sprawa z opłatą za wodę z własnej studni jest w tej chwili z gatunku SF. Ale nie
    jest niemożliwe jej wprowadzenie. Ale i do niedawna zabranie przez rząd dziesięciu
    procent z lokat bankowych też było z gatunku SF. A gdzieś taki pomysł mieli. Nie
    śledziłem tego, nie wiem jak się skończyło. Ale samo to że można było tak zrobić
    świadczy że dzisiejsze systemy demokrację mają tylko w nazwie. No dobra, wprowadzili,
    nie podoba Ci się i idziesz protestować. Sam będziesz, spuszczą Ci wpierdol. Jak
    będziesz miał pecha to sprawę będziesz miał i sporą grzywnę. Żeby były masowe
    protesty potrzebne są duże zakłady pracy. Górnicy mogą zrobić protest. Sklepowe już
    nie bo nie są w żaden sposób zorganizowane. Przed chwilą starałem sobie przypomnieć
    czy w Łodzi są jeszcze jakieś firmy zatrudniające więcej niż 300 osób. Z wyjątkiem
    gazowni, elektrowni, wodociągów chyba nie ma. Teść pracuje w elektrowni. Żadna
    szycha, kierowca, jeździ z ekipą co naprawy robią. Nie napiszę ile zarabia bo by się
    parę osób na grupie mogło ciężko wkurwić. Trzynasta pensja, dopłata do wczasów, nie
    oprocentowane pożyczki itp w pakiecie. On w życiu nie będzie protestował bo ma za
    dobrze.

  • 28. Data: 2013-05-27 00:36:39
    Od: p...@t...pl

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 23:45:24 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    wczasów, nie oprocentowane pożyczki itp w pakiecie. On w życiu nie będzie protestował

    W końcu przyznałeś że to sf. Na nic więcej nie odpowiedziałeś, jedynie założyłeś, że
    będę protestował kamieniami.

  • 29. Data: 2013-05-27 00:46:58
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 00:36:39 UTC+2 użytkownik p...@t...pl
    napisał:

> [...]
    bo ma za dobrze.

    > W końcu przyznałeś że to sf. Na nic więcej nie odpowiedziałeś, jedynie założyłeś,

    Jak chcesz odpowiedzi to masz. Jak się zrobi kryzys finansów publicznych to jeśli
    wprowadzą opłatę od wody ze studni to nic nikomu nie zwrócą. I będziesz ich mógł w
    pompę cmoknąć. Partyzantkę założysz? Nie. Będziesz płakał i płacił. A jak nie
    będziesz płacił to wejdą na hipotekę.

  • 30. Data: 2013-05-27 00:53:48
    Od: p...@t...pl

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 00:46:58 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    pompę cmoknąć. Partyzantkę założysz? Nie. Będziesz płakał i płacił. A jak nie

    Jak się zrobi kryzys który spowoduje wprowadzenie opłaty za wodę ze studni to ta
    opłata będzie najmniejszym naszym problemem. Poprzedzą ją na pewno inne, jeszcze
    bardziej dotkliwe. Na razie jednak to sf i na tym skończmy.