  • 11. Data: 2011-07-27 20:11:43
    Temat: Re: pszczoły zżerają membranę :-)
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 27 Lip, 14:57, "SJS" <s...@o...eu> wrote:

    > OSY
    > SJS

    Niekoniecznie - ja przerabiałem gniazdo pszczół w zatkanej wentylacji.
    Średnio wesoła jest, kiedy łazienka przeradza się w scenę z "Roju".

    mucher

  • 12. Data: 2011-07-28 12:39:37
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Razem 5 do 6 tys.
    > Membrana kosztowałaby mnie bodajże 1700 zł, zatem wychodzi, że wydałem
    > może o ok 3 tys więcej na deskowanie niż wydałbym na.. [brrr...] membranę.

    niestety człowiek musi się uczyć na własnych błędach :)
    teraz to juz na starośc może jak dach będzie trzeba remontowac
    albo w nowym domu, chociaz tyle pracy włozyłem w ten
    ze cięzko byloby sie go pozbyc

  • 13. Data: 2011-07-28 13:08:12
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Jul 2011 20:33:47 +0200, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > natomiast szerszenie z tego towarzystwa były najbardziej kulturalne...
    > grzecznie wiły kokon na zewnątrz pod podbitką... :-) BTW dowiedziałem
    > się, że od zeszłego roku straż pożarna usuwa gniazda tylko odpłatnie,
    > czasem robią wyjątek, gdy są zagrożone dzieci lub osoby starsze...

    Ja ostatnio w radio słyszałem, że w ogóle nie usuwają. Za to dzwoniącym
    proponują ewakuację ;)
    Gostek co to opowiadał dzwonił do wszystkich świętych i wygląda na to że
    to taka procedura teraz.

    RobertP.

  • 14. Data: 2011-07-28 16:51:31
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    no i spokój... wczorajsza akcja nie powiodła się... gniazdo było
    gdzieś daleko pod deskami i samo opryskanie wejścia nie wystarczyło,
    dzisiaj za pomocą rurki wpsiknąłem głębiej za deski, a wlot zatkałem
    ligniną nasączoną środkiem, po dwóch godzinkach już była cisza w
    środku...

    pozdrawiam
    s_13

  • 15. Data: 2011-07-28 19:46:53
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-28 18:51, s_13 pisze:
> [...]
    > dzisiaj za pomocą rurki wpsiknąłem głębiej za deski, a wlot zatkałem
    > ligniną nasączoną środkiem, po dwóch godzinkach już była cisza w

    Mysle, ze intruzy zalozyly gazmaski i teraz po cichu przegrupowuja sie
    na z gory upatrzone pozycje, zeby zaatakowac z nienacka o swicie....

    Pozdro

    Maseł