  • 11. Data: 2009-11-25 20:03:09
    Temat: Re: ptaki
    Od: "Jan" <t...@o...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hehjno$3e7$1@inews.gazeta.pl...
    > postawiłem jak co roku karmiki
    > tyle, że ptaki nie są takie jak co roku
    > sikorki, sójki przychodziły i w poprzednich latach
    > ale w tym roku gości dzięcioł i stadko czegoś czego nijak rozpoznać nie
    > mogę
    > może poznacie co to? trznadel, dzwoniec?
    Na trzecim zdjęciu są dzwońce. Mam ich całe stadko przy karmiku, ale dopiero
    w lutym.

    --
    Pozdrowienia
    Jan

  • 12. Data: 2009-11-26 03:42:38
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    FOPODw?feat=directlink

    > Nie udało mi się obejrzeć filmu, jak "wejdę" na ten link, to jest pusta
    > strona picasaweb.
    > Tylko jak tak mam, czy Wy też?

    a jakiej przeglądarki używasz?
    SJS

  • 13. Data: 2009-11-26 09:55:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jan" <t...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na trzecim zdjęciu są dzwońce. Mam ich całe stadko przy karmiku, ale
    > dopiero w lutym.

    Przepiszcie 100 razy:

    karmNik, karmNik, karmNik, karmNik, karmNik, karmNik, karmNik,
    karmNik, karmNik.

    MJ

  • 14. Data: 2009-11-26 10:04:39
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Michal Jankowski pisze:

> [...]
    > karmNik, karmNik, karmNik, karmNik, karmNik, karmNik, karmNik,
    > karmNik, karmNik, karmNik, karmNik, karmNik, karmNik, karmNik,

    :)
    Karmik też jest: http://www.sjp.pl/co/karmik

    U nas też są dzwońce
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fcbe858c93
    4d367b.html
    i inne
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a797c7529b
    4b0622.html
    ale to zdjęcia z zeszłego roku, teraz jest pełne ostre słonce, +13 i nie
    pora na dokarmianie w karmNikach.
    --
    Basia

  • 15. Data: 2009-11-26 10:21:01
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    jeszcze
    karmnisz
    karmnie
    kto wymyślił pisownię Karmnik?
    SJS

  • 16. Data: 2009-11-26 10:51:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "SJS" <s...@w...pl> writes:

    > kto wymyślił pisownię Karmnik?

    PaśNik, pojNik, piórNik, przyborNik, zawodNik etc. też byś chciał bez
    N pisać?

    MJ

  • 17. Data: 2009-11-26 14:07:40
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Bbjk wrote:

    > Karmik też jest: http://www.sjp.pl/co/karmik

    Ciekawa idea: wystawić na dwór wieprza tuczonego, niech go ptaki dziobią :-)

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 18. Data: 2009-11-26 14:19:48
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    (...)>
    > a jakiej przeglądarki używasz?
    > SJS

    Opery.

    Krycha.

  • 19. Data: 2009-11-26 15:03:33
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Nov 2009 15:19:48 +0100, Krycha <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > (...)>
    >
    > Opery.

    To ustaw sobie w "Site preferences" -> tab "Network" -> "Indentify as
    Opera".
    Pomaga w przypadku wielu stron nie działających poprawnie jak Opera
    przedstawia się w domyślny sposób ("Identify as Internet Explorer").

    RobertP.

  • 20. Data: 2009-11-26 16:20:25
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 22:37:49 +0100, SJS napisał(a):

    > postawiłem jak co roku karmiki

    Karmisz ptaki systematycznie=codziennie całą zimę?
    --

    Ikselka.