  • 51. Data: 2010-12-10 11:12:23
    Temat: Re: ptaszki, ptaki, ptaszyska
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
    news:idsuhh$frd$1@news.onet.pl...

    > Tego nie negowałam. Tylko nie wiem, jak się ma cytat o tym spod palców
    > przedpiśczyni do konstatacji o byciu stołówką i wychodkiem dla miliardów
    > naszych mikromieszkańców.

    A takze pokarmem i apteką z witaminami.

  • 52. Data: 2010-12-10 11:13:41
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zapomniałem, tylko przez wrodzoną delikatność nie wspomniałem
    > :-))

    Czyżby ktoś ci go naraził w dzieciństwie? :-)))))))

  • 53. Data: 2010-12-10 11:18:10
    Od: Jan <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-10 12:12, Panslavista pisze:
    > "Aicha"<b...@t...ja> wrote in message

    > A takze pokarmem i aptek? z witaminami.

    ==========================
    A miało być o dokarmianiu ptaszków... :)
    Czy Panslavista nie mógłby zmienić kodowania? Please..:)

    --
    Pozdrowienia
    Jan

  • 54. Data: 2010-12-10 12:18:16
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Czyżby ktoś ci go naraził w dzieciństwie? :-)))))))
    Hehe. Kto jakiej smaki - myśli, że każdy taki.
    :-))

  • 55. Data: 2010-12-10 12:38:25
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Hehe. Kto jakiej smaki - myśli, że każdy taki.
    > :-))

    Nauczyć ....., to chodzi i powtarza...

  • 56. Data: 2010-12-10 12:54:10
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message

    > Nauczyć ....., to chodzi i powtarza...
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w
    słowa

  • 57. Data: 2010-12-10 13:18:17
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message

    Skryba zatrybił, zlapał pisak i naskrybił
    Mądrość przysłowiową, ale wielką taką
    Że sam jej wymiarów na oczy nie zoczył
    Dopóki z ptakiem w garści nie wyskoczył
    Popatrzył wokoło, mało - wiele zobaczył
    Przypuścił, jak bóg z kija - tekst wypuścił
    Klękajcie narody - strugę żółtawej wody.

  • 58. Data: 2010-12-10 13:45:14
    Od: Jan <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 14:25, Ikselka pisze:
    > To skad się biorą wciąż nowe ich ofiary?
    ============================
    Ale bilans wychodzi na naszą korzyść. Populacja rośnie... :) Może po
    prostu rozmnażamy się szybciej, niż one nas zjadają.

    --
    Pozdrowienia
    Jan

  • 59. Data: 2010-12-10 15:41:25
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    > Popatrzył wokoło, mało - wiele zobaczył
    > Przypuścił, jak bóg z kija - tekst wypuścił
    > Klękajcie narody - strugę żółtawej wody.
    A tuo lare íncipe

  • 60. Data: 2010-12-11 08:40:38
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> [...]