  • 11. Data: 2009-10-10 14:39:57
    Temat: Re: pytanie o WINB [BTW]
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Marek Dyjor pisze:

    > tylko że rozsądny pracownik PINB ma zmysł polityczny który pozwala mu
    > nie widzieć tego czego widzieć nie powinien.

    Ciekawe spojrzenie na sprawę. Z drugiej strony, czego nie powinien
    widzieć? ( odp. ;) tego czego widzieć nie powinien). Polityczny to
    raczej nie, imho bardziej społeczny.

  • 12. Data: 2009-10-12 10:09:31
    Temat: Re: pytanie o WINB
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > A jeżeli to Twoja własność - ta działka, to PINB, no chyba że masz
    > tory na działce.

    Mam tory :) od 5 lat PKP zaprzestała płacić dzierżawę i poszła do sądu o
    zasiedzenie. Jak do tej pory to mam jeden /ten sprzed 5 lat/ prawomocny
    wyrok, że mają płacić. Ponieważ to teren "zamknięty" to zgłoszenie robót
    poszło do Wojewody. WINB moją skargę odesłał informując, że inwestor złożył
    oświadczenie wojewodzie i im nic do tego.
    Składam zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa z art 233 kk.

    Bogdan