  • 101. Data: 2011-05-31 19:29:46
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message
    news:op.vwcs0v1sg01fvf@l-089.harvard.local...
    Dnia 30-05-2011 o 22:49:09 kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    Jeszcze odpowiadając ci na pytanie - zależy jakie by to były rysy. Ale bym
    nie odpuścił albo nowe auto albo obniżka ceny.
    Jak kupuję telefon to też oglądam czy jest z fabryczną folijką, a nie
    porysowany.
    Chyba to żadna łaska ze strony sprzedawcy czy firmy usługowej żeby dochować
    staranności.

  • 102. Data: 2011-05-31 19:33:05
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> wrote in message

    > Fundamenty są gołe, znaczy foli nie ma.

    Jeszcze wrócę do tematu. Czy ci wczoraj nie mówiłem żebyś miał folię? Miałeś
    nakryć ten beton ale uznałeś, po wypowiedziach innych dyskutantówm że
    pierdolę :-)
    teraz masz :-) Jutro sie dowiemy czy ile rozmyło :-) Gdyby jutro zaczął
    padać to OK.

  • 103. Data: 2011-05-31 19:33:41
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> wrote in message

    A masz film z tego wibrowania i zalewania ? Wystaw gdzieś.

  • 104. Data: 2011-05-31 19:40:45
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    > Czy wibrowali w trakcie lania czy po wszystkim?

    W trakcie. Jeden trzymał wąż, drugi wibrował, trzeci latał z deską i równał
    do góry szalunków.

    > Właśnie wróciłem z działki i póki co nie ma ani jednej ryski. Byłem tam
    > niemal cały czas od rana.
    > Tylko, że właśnie zaczął padać dosyć spory deszcz (nie wiem czy to dobrze)
    > i nie ma widoków żeby przestało a cały dzień ani jednej chmury.
    > Fundamenty są gołe, znaczy foli nie ma.

    > A prosiłem żebyś folię kupił.

    Kupiłem - całą stówę dałem! Ale na wieczór nie kazali dawać.

    > Kidy padać zaczęło? Twardy już był ?

    O 19.30.
    Twardy był.
    Lane było o 8.00.

    Pozdro

  • 105. Data: 2011-05-31 19:52:50
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

    > A masz film z tego wibrowania i zalewania ? Wystaw gdzieś.

    Wstawiłem do mojej galerii.
    Wibrował od razu po zalaniu, znaczy po jakichś kilkunastu sek. ;-)

    Pozdro

  • 106. Data: 2011-05-31 20:08:49
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > W trakcie. Jeden trzymał wąż, drugi wibrował, trzeci latał z deską i
    > równał do góry szalunków.

    > O 19.30.
    > Twardy był.
    > Lane było o 8.00.

    A to spoko, to tylko troszkę zmyje. Będzie chropowaty. Trzeba go będzie
    zamieść za kilka dni, bo bedzie widoczny piasek i drobne kamyki.
    Szkoda tej folii tylko. Zawsze trzeba dawać folię bo albo słońce albo
    deszcz.

    Ale i tak się ciesz, że masz fajki w narożnikach, podstawki i nie popękało.
    Ważne, że wibrowali tak jak ci mówiłem.
    Widziałeś, że jakbyś się nie czepiał o zbrojenie to by nie było ani
    narożników ani podstawek ani wibrowania :-)

    Teraz kup papę termozgrzewalną jakąś taką modyfikowaną SBS z siatka
    zbrojącą. Pójdzie pod ściany fundamentowe ale to niech dobry tydzień teraz
    stoi.

    Omówimy dalsze czynności :-)

    Fugi ścian fundamentowych żeby były małe. trzeba ich pilnować. czym cieńsze
    tym lepsze (1cm zamiast 3 jak mają w zwyczaju.) i żeby nie dodawali wapna do
    zaprawy tylko plastyfikator zastępujący wapno.
    Papę też trzeba umieć grzać do betonu.

    Tam masz takie pręty wystające z fundamentów. Zaznacz żeby dookoła nie dali
    dysperbitu. Najpierw trzeba obkuć za 2 dni jak jeszcze da się łatwo i te
    słupy trzeba zaizolować poziomo. Papy tam nie wsadzisz ale folię w płynie
    tak Są takie specjalne folie w workach wodorozcieńczalne ale żebu nie
    obsmarowali czarnym mazidłem, bo nie złapie.

  • 107. Data: 2011-05-31 20:09:32
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Wstawiłem do mojej galerii.
    > Wibrował od razu po zalaniu, znaczy po jakichś kilkunastu sek. ;-)

    To super. Tak być powinno

  • 108. Data: 2011-05-31 20:36:55
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    http://www.youtube.com/watch?v=aXUarS4bIsA

    Podczas wibrowania betonu jeden pracownik idzie za drugim. Nie ma, że
    najpierw zalewają całość, a później wibrują.

  • 109. Data: 2011-05-31 20:40:14
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    http://www.youtube.com/watch?v=z4n7HPyi4ZY

  • 110. Data: 2011-05-31 20:42:22
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > http://www.youtube.com/watch?v=z4n7HPyi4ZY

    I zobacz co kawałek wtykają ten wibrator, a niet tylko aby aby.