  • 21. Data: 2011-05-28 12:47:59
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    > Masz jakiąś lepszą stronę gdzie da się za darmo wstawić pdf-y ?

    a rapidshare ??

    dawno, nic, poza zdjęciami nie umieszczałem wiec troszke nie na czasie
    jestem;-)

    adam u.

  • 22. Data: 2011-05-28 13:04:42
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam U." <W...@i...pl> wrote in message

    > a rapidshare ??

    Nie mam tam konta i nawet nie chcę posiadać.

    > dawno, nic, poza zdjęciami nie umieszczałem wiec troszke nie na czasie
    > jestem;-)

    A ty dopiero bedziesz budował czy jak ?

  • 23. Data: 2011-05-28 15:02:07
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-05-28 14:06, kiki wrote:

    > "Adam U." <W...@i...pl> wrote in message

    ik_Inwestora_Fundamenty_lawy.pdf

    > Tylko wstęp - nic technicznego.
    > Przydałby się poradnik o styropianie i ociepleniu poddasza.
    > W sumie murowanie ścian to małe pole do fuszerek. Szczegóły ociepleń to
    > jest to co mnie trapi od początku.
    > Masz jakiąś lepszą stronę gdzie da się za darmo wstawić pdf-y ?
    Kiki.
    Ja mam.
    Tylko link wygladalby tak: www.elipsa.info/nazwa

    Dawaj PDFy na quent75(maupa)gmail.com to je powystawiam

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2011-05-28 16:09:58
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4de10e6e@news.home.net.pl...

    ik_Inwestora_Fundamenty_lawy.pdf
    > Kiki.
    > Ja mam.
    > Tylko link wygladalby tak: www.elipsa.info/nazwa
    >
    > Dawaj PDFy na quent75(maupa)gmail.com to je powystawiam

    Ten jeden wystaw. Drugi jest do niczego.
    A czytałeś go? Zrozumiałeś co masz zrobić?
    Zanim zalejesz dawaj szybko foty tego zbrojenia. Od spodu musisz dać
    dystance 5-6cm żeby beton wpłynął. Dystanse powinny być z drucikami żeby nie
    odpadły od zbrojenia. Zobacz na foty w tym PDF

  • 25. Data: 2011-05-28 16:35:18
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    > A ty dopiero bedziesz budował czy jak ?

    w 2007 skonczylismy domek letniskowy (borowki archonu).
    http://pictureposter.allbrand.nu/pictures/uttecht/Bu
    dowa/showall

    z tym, że to tylko na weekndy i daleko od domu... wiec zbieram sily, kase i
    doświadczenia do budowy prawdziwego.... by w koncu wyprowadzic sie z
    wiezenia, jakim jest blok...masakra jakaś, w dodatku na kredyt...

    adam u.

  • 26. Data: 2011-05-28 16:41:48
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam U. napisał:
    > by w koncu wyprowadzic sie z wiezenia, jakim jest blok...masakra jakaś,
    > w dodatku na kredyt...

    Też zwiałem z więzienia - bloku :-) - na szczęście nie na kredyt.
    Budowa, to nie jest filozofia jakaś, po prostu trzeba chcieć, bardzo
    chcieć coś zmienić w życiu :-) i tyle.

    pozdr
    Robert G.

  • 27. Data: 2011-05-28 16:47:15
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    > Też zwiałem z więzienia - bloku :-) - na szczęście nie na kredyt.
    > Budowa, to nie jest filozofia jakaś, po prostu trzeba chcieć, bardzo
    > chcieć coś zmienić w życiu :-) i tyle.

    chcieć chce:-) Wiekszość rzeczy na budowie zrobimy sami wiec zostaje tylko
    koszt materiałów... i najgorszy to koszt działki w okolicach, ktore mnie
    interesują.

    Nie rozumie jak można życie w bloku marnować....
    Zyje od weekendu do weekndu:-) a na balkonie brakuje mi już miejsca na
    rośliny:-)

    Musze sie jeszcze tak pomeczyć ze 6 lat (masakra jakaś choć może to tylko
    sześć) jak się skonczy kredyt i dzidziuś dorośnie i zaczynam:-)))

    Na razie zbieram "materiały"

    adam u.

  • 28. Data: 2011-05-28 16:51:09
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom>

> [...]
    > dystance 5-6cm żeby beton wpłynął. Dystanse powinny być z drucikami żeby
    > nie odpadły od zbrojenia. Zobacz na foty w tym PDF

    Wystawiłem:
    www.elipsa.info/fundament.pdf

    Co do podstawek to jest problem, bo strzemiona mają wys. 21cm a szalunek
    30cm.
    I wszystko jest zgodnie z projektem!
    Jak dam 6cm podstawkę + 21cm strzemiono to mi betonu "nad" wyjdzie 3cm :-(

  • 29. Data: 2011-05-28 19:24:11
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> wrote in message

> [...]
    > I wszystko jest zgodnie z projektem!
    > Jak dam 6cm podstawkę + 21cm strzemiono to mi betonu "nad" wyjdzie 3cm :-(

    No więc ci popęka, koniec kropka. Zamów strzemiona 16 albo grubsza ława o
    5-10cm
    Wielu projektantów też jest idiotami. Zbrojenie będzie sie falowało i bedą
    miejsca, że otuliny będzie 1cm.
    Wstrzymaj to zanm będzie za późno.

  • 30. Data: 2011-05-28 19:38:48
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > No więc ci popęka, koniec kropka. Zamów strzemiona 16 albo grubsza ława o
    > 5-10cm

    Kiki, weź ty nie pitol - gdyby sie budowało twoja metoda każdy fragment budowy byłby
    3x droższy i nic lepszy. Wymiary jak powyżej, zgodne z projektem są dobre. Pewnie ze
    trzeba pilnowac ale normalni fachowcy bez trudu to zrobią porządnie.

    Quent - nie daj sie straszyć - po fotkach widac ze fachowiec wie co robi.

    b.