  • 1. Data: 2009-03-26 09:45:43
    Temat: radio podtynkowe GIRA
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Witam Wszystkich,
    Jestem w trakcie wykańczania mieszkania i spodobał nam się pomysł
    montażu radia podtynkowego.
    http://www.dobregniazdka.pl/asortyment/gira/radio-po
    dtynkowe-gira/1614

    Czy może ktoś sie spotkał z czymś takim, jak to działa, jak to gra? Czy
    słychać wogóle coś jak się odkręci wodę? ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 2. Data: 2009-03-26 10:23:16
    Temat: Re: radio podtynkowe GIRA
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "Mario" <c...@s...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Czy może ktoś sie spotkał z czymś takim, jak to działa, jak to gra? Czy
    > słychać wogóle coś jak się odkręci wodę? ;-)

    Masz okablowanie systemowe? To na listwę założysz gniazda do podłązenia
    głośników w dowolnym pomieszczeniu. Podobnie bramofon z podgladem
    kolorowym...

  • 3. Data: 2009-03-26 10:34:19
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Panslavista pisze:
> [...]
    >
    > Masz okablowanie systemowe? To na listwę założysz gniazda do podłązenia
    > głośników w dowolnym pomieszczeniu. Podobnie bramofon z podgladem

    tak ale wciaz pozostaje kwestia źródła dźwięku.
    A w tym rozwiązaniu to mam załatwione.

    pozdrawiam
    mario

  • 4. Data: 2009-03-26 21:43:22
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Mario wrote:
> [...]
    >
    > Czy może ktoś sie spotkał z czymś takim, jak to działa, jak to gra?
    > Czy słychać wogóle coś jak się odkręci wodę? ;-)

    nie wiem co to jest dokładnie ale jak rozumiem, mini radio wbudowane w puszke
    elektryczną. Sterowanie a po prawej mamy głośniczek?

    Jeśli lubisz dźwięk jak z chińskiego radyjka za 5zł to może będziesz zadowolony
    ale taki głośniczek nie przeniesie dobrze całego pasma akustycznego ani nie
    jest stereło. A pilotem to można w ogóle sterować (jeśli to do łazienki to
    chyba zbędne)? I to ma być w łazience? To już w ogóle nie rozumiem sensu. Może
    jak do tego są głośniki sufitowe to będzie fajne. A tak... wg mnie taka bzdura
    jak radio pod prysznicem.

    Ja dostaje bialej goraczki jak slysze radia klasy "radio-budzik". A to z takim
    głośniczkiem będzie tak właśnie grać. Mały głośnik = kicha a nie dźwięk, kicha
    a nie moc. Ale nigdy tego nie testowałem, tylko w cuda nie wierze :)

  • 5. Data: 2009-03-27 08:26:00
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Koteczek pisze:
> [...]
    > akustycznego ani nie jest stereło. A pilotem to można w ogóle sterować
    > (jeśli to do łazienki to chyba zbędne)? I to ma być w łazience? To już w

    A czyli jak rozumiem, powinienem kupić najlepiej lampowego Magnata do
    łazienki, tak?
    To ma jakoś grać/brzęczeć, coś żeby ulatniał się dźwięk ;-).
    Prawdziwe stereło to będzie w salonie.

> [...]
    >
    > Ja dostaje bialej goraczki jak slysze radia klasy "radio-budzik". A to z
    > takim głośniczkiem będzie tak właśnie grać. Mały głośnik = kicha a nie

    Moc w łazience? To już wogóle nie rozumiem sensu.

    pozdrawiam
    mario

  • 6. Data: 2009-03-27 14:30:34
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > Moc w łazience? To już wogóle nie rozumiem sensu.

    bys cos slyszal jak leci woda. Ogolnie przemysl po co to? Odrazu moze TV
    wbudowany w lustro, przy goleniu bedziesz ogladal Klan odcinek 10021323.

    Mnie bola uszy jak slysze plaski dzwiek z radiobudzika, nie jestem audio
    zboczencem ale to juz przegiecie :)

  • 7. Data: 2009-03-27 15:10:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mario wrote:
    > Moc w łazience? To już wogóle nie rozumiem sensu.

    żeby sobie puścić przyjemny chillout jak sie człowiek wyleguje w wannie po
    cięzkim dniu pracy.

  • 8. Data: 2009-03-27 19:29:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam Wszystkich,
    > Jestem w trakcie wykańczania mieszkania i spodobał nam się pomysł montażu
    > radia podtynkowego.

    Radyjko z takim głośniczkiem to kosztuje 9zł. Jak uczciwie zarabiasz
    pieniądze to szanuj je i nie kupuj takich bzdetów.

    Kris

  • 9. Data: 2009-03-27 21:15:03
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Mario pisze:
> [...]
    >
    > Czy może ktoś sie spotkał z czymś takim, jak to działa, jak to gra? Czy
    > słychać wogóle coś jak się odkręci wodę? ;-)

    dziękuje Wszystkim za odpowiedzi, przekonaliście mnie że lepiej wydać
    400zl na co innego. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 10. Data: 2009-03-28 05:16:32
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    dtynkowe-gira/1614

    > dziękuje Wszystkim za odpowiedzi, przekonaliście mnie że lepiej wydać
    > 400zl na co innego. :-)
    >
    > pozdrawiam
    > mario

    Nie znam tego systemu, ale jeżeli jest wyjście mocy stereo, to jakość
    odtwarzania (dostateczna) zapewniana jest przez zestawy głośników. W
    łazience przy glazurze na ścianach nie można zapewnić warunków odsłuchu przy
    pomocy głośników, ale na słuchawki może być zadowalajaca, a jeżeli odbiorca
    jest fanem sportu i jednocześnie chce się wykąpać, to ma możliwość
    odsłuchania transmisji np. z meczu. I tu jakość odtwarzania gra drugoplanową
    rolę.