  • 51. Data: 2009-02-19 15:27:06
    Temat: Re: rainbow
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 19 Lut, 13:27, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > baju baju, a co ten rainbow ma takiego super czego nie ma normalny porządny
    > odkurzacz z filtrem wodnym? chyba tylko ceny i nazwy.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Ma super - centryfugę czyli separator. Te niby wodne mają skuteczność
    normalnego odkurzacza i czterech misek rozstawionyvh w rogach pokoju,
    w którym odkurzasz. Po pracy obejrzyj miski i zobaczysz co w nich
    zostało.

  • 52. Data: 2009-02-19 15:29:48
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 19 Lut, 16:15, "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote:

    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > Ma otoczke jakiejs religii. Obsobaczyl mnie domokrazca, gdy Rainbow
    > nazwalem odkurzaczem. To "urzadzenie medyczno techniczne".
    >
    > pozdr serd
    > --
    > A S

    A to dlatego, że odkurzanie jest tylko jedną z wielu funkcji, jakie
    może wykonywać to tak jak na gąsienicach może jeździć skuter śnieżny,
    traktor, koparka i czołg... I trudno nazwać koparkę skuterem
    śnieżnym...

  • 53. Data: 2009-02-19 18:11:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > zawsze wiem, co robię...

    Ja tez wiem co robię. Nie daję się ogłupiać działaniom marketingowym. Kupuję
    sam to co potrzebuję, a nie daję sobie wciskać ciemnoty z Mango, na
    prezentacjach itp.
    Bedziesz teraz splacal to badziewie do konca życia, wiec chwal go , chwal

    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 54. Data: 2009-02-19 18:14:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

> [...]
    może wykonywać to tak jak na gąsienicach może jeździć skuter śnieżny,
    traktor, koparka i czołg... I trudno nazwać koparkę skuterem

    WIdze, ze niezle pranie mózgu ze strony sprzedawcy przeszles. Zgaduje, ze
    tez probowales komus to badziewie wcisnaac za prowizje...

    Współczuje.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 55. Data: 2009-02-19 18:23:13
    Temat: Re: rainbow [ot] co to jest panmslavizm
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > Jestem Polakiem i w Polsce urodzony i wychowany, parchu.

    czyżbyś nie wiedział co znaczy panslawizm. To generalnie coś jak zdradzanie
    interesów polski i cywilizowanego świata na rzecz dziczy rosyjskiej.

  • 56. Data: 2009-02-19 18:28:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SQLwysyn wrote:
> [...]
    >
    > WIdze, ze niezle pranie mózgu ze strony sprzedawcy przeszles.
    > Zgaduje, ze tez probowales komus to badziewie wcisnaac za prowizje...

    są ludzie podatni co dają sobie różne głupoty wciskać do głowy.

  • 57. Data: 2009-02-19 18:28:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > cham jesteś i tyle, ale czego oczekiwać po panslawiście. W końcu w Rosji
    > mają dalej trzy kije w jako wygódki.

    > Jestem Polakiem i w Polsce urodzony i wychowany,

    Ale propagujesz sowieckie imperialne interesy mużyku.

    "Ideę panslawizmu popierała Rosja, pragnąc w ten sposób realizować swoje
    imperialne interesy wobec narodów o słowiańskim pochodzeniu"
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Panslawizm

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 58. Data: 2009-02-19 19:18:16
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 19 Lut, 19:23, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > czyżbyś nie wiedział co znaczy panslawizm. To generalnie coś jak zdradzanie
    > interesów polski i cywilizowanego świata na rzecz dziczy rosyjskiej.- Ukryj
    cytowany tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Naucz się historii.

  • 59. Data: 2009-02-19 19:19:29
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 19 Lut, 19:11, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:
> [...]
    > prezentacjach itp.
    > Bedziesz teraz splacal to badziewie do konca życia, wiec chwal go , chwal

    Mam jeszcze przemysłowy 30 litrowy...

  • 60. Data: 2009-02-19 19:20:13
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 19 Lut, 19:28, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    qj.googlegroups.com...

    > są ludzie podatni co dają sobie różne głupoty wciskać do głowy.

    Tak, zwłaszcza parchte mośki.