  • 11. Data: 2010-10-13 19:08:46
    Temat: Re: raport z budowy :-)
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    news:i94tmu$76j$1@news.onet.pl...
    > fajna brygada... zdemolowali ci cały teren robiąc głupi fundament,
    > masakra.

    brygada to ja z synami :-) wiec wszelkie straty są na bieżąco brane pod
    uwage. Jesli bym nie zrobił czegos tak jak zrobilem to musialbym sie duzo
    wiecej narobic lub wziąć ekipe. Zgadzam sie ze różne rzeczy mozna zrobic
    inaczej :)

    > wiesz ile cie bedzie kosztowała rekultywacja ogrodu?

    nie wiem, ale nie jest tak żle jak to wygląda.

    > wszytsko jest zryte koparkami i zasypane śmieciami.

    śmieci wczoraj wywiozłem - 900kg.

    > tak swoją drogą to po co robiłes wymianę gruntu wewnątrz fundamentów?, czy
    > nie wsyatrczyło tylko wywalić naruszony grunt i zasypać piaskiem

    takie warunki - glina ze ja pieudole. Usiłowałem oponowac ale kierbud kazał
    to wymieniłem. Ławy stoją na piasku ale wszystko powyzej to plastyczna i
    mokra glina.

    b.

  • 12. Data: 2010-10-13 19:15:16
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > Pochwal się jakim aparatem, gdzie i jak ustawionym ?

    olympus c2100 sterowany starym laptopem ze zdalnym pulpitem+musialem napisac
    kawalek programu. Ustawiony na kominie mojego obecnego domu - nastepny
    buduje 80m dalej dlatego w ogóle taka mozliwosc jest.

    > A pytania co do samej budowy...
    >
    > Grunt taki marny, że cały musiałeś wymienić na
    > świeży piaseczek ? Nie widziałem zagęszczarki ?
    > Zagęściliscie to jakoś porządnie ?

    zageczone warstwami po jakies 25cm porządnie.

    > No i z tą folią którą przykryłeś fundament...
    > ... najpierw przykrywasz... potem odkrywasz ... ;)

    folie są dwie, bo ta pierwsza mi sie nie widzala. Sciągnąłem zbrojenie,
    dałem drugą i ułożyłem zbrojenie jeszcze raz. Jakis drobnych fragmentów moze
    nie być bo kamera miewała zwisy.

    b.

  • 13. Data: 2010-10-13 19:17:10
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Tak swoją ścieżką, jak zrobiłeś aż taką rozwałkę, to coś podejrzanie tanio
    > Cię to wyszło :-))).

    bo (poza murowaniem ścian) robiłem sam. Szacuje ze oszczedziłem na
    robociznie ok.7kzł.

    b.

  • 14. Data: 2010-10-13 19:29:01
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    wiadomościnews:i94vte$eb1$1@news.onet.pl...

    > bo (poza murowaniem ścian) robiłem sam. Szacuje ze oszczedziłem na
    > robociznie ok.7kzł.

    I spoko :) Ja tez fundament robilem sam. A Marek to chyba
    rozpizdziuchy na budowie nie widzial :-) A o koszty jakiejs
    "rekultywacji" sie nie martw - przeciez tam bylo zwykle pole, to co tu
    rekultywowac? ;) Ja to mialem rozpizdziuche na dzialce - kilkaset
    wywrotek roznego typu ziemi i gleby, kilkadziesiat godzin pracy duzej
    ladowarki etc.. I juz w pierwszym sezonie mimo, ze na gorze jest
    sredniej jakosci humus rosnie sobie zielona trawka i szybko sie
    zageszcza ;-) Zielone na wszystkim wyrosnie ;P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2010-10-13 19:39:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:

> [...]
    >
    > takie warunki - glina ze ja pieudole. Usiłowałem oponowac ale kierbud
    > kazał to wymieniłem. Ławy stoją na piasku ale wszystko powyzej to

    tylko że nie ruszana glina jest stabilnym podłożem. teraz masz kupę piachu
    który prawdopodobnie ci osiądzie.

  • 16. Data: 2010-10-13 19:41:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > I spoko :) Ja tez fundament robilem sam. A Marek to chyba
    > rozpizdziuchy na budowie nie widzial :-)

    wiesz u mnie facet z materiałem powiedzieł że nie widział takiej czystej
    budowy.

    > A o koszty jakiejs
    > "rekultywacji" sie nie martw - przeciez tam bylo zwykle pole, to co tu
    > rekultywowac? ;)

    pole to grunt uprawny, wystarczy w ostateczności przejechac areatorem
    spalinowym zwąłować i posiać trawę.

    to kosztuje... i to sporo.

  • 17. Data: 2010-10-14 06:26:29
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    > Zagęściliscie to jakoś porządnie?

    7:35

    Marek

  • 18. Data: 2010-10-14 06:28:20
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    7:31

  • 19. Data: 2010-10-14 07:02:39
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    A co dokladnie "zrobiles sam" - ze uwazasz ze zaoszczedziles 7000 zl??
    I czemu az 50 dni?

  • 20. Data: 2010-10-14 07:17:12
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    >A co dokladnie "zrobiles sam" - ze uwazasz ze zaoszczedziles 7000 zl??

    bo miałem oferte zrobienia całosci na 9kzł. Murarzom zapłaciłem 2. Reszte
    zrobiłem sam z chłopakami. Moje chłopaki nauczyły sie robic zbrojenia i
    chyba nabrały motywacji do nauki :-)))

    > I czemu az 50 dni?

    moze gdybym był 4osobową ekipą to by poszło szybciej :-) Sporo sie paprałem
    w ziemi bo woda szła jak cholera. Z tym ze te 50 dni to licze każdy dzien
    kiedy cos zadziałałem - nawet jak to były tylko 2 godziny pracy. Własciwie
    z moich fotek źródłowych to mógłbym wyliczyć konkretne roboczogodziny :-)

    b.