  • 21. Data: 2010-10-14 17:16:03
    Temat: Re: raport z budowy :-)
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Budyń napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Reszte zrobiłem sam z chłopakami. Moje chłopaki nauczyły sie robic
    > zbrojenia i chyba nabrały motywacji do nauki :-)))

    Motywacja do nauki - bezcenna? ;)

    > moze gdybym był 4osobową ekipą to by poszło szybciej :-)

    Bo nie zna wagi czasu, kto nie robil nic samemu...

    > [...]Własciwie z moich fotek źródłowych to mógłbym wyliczyć konkretne
    > roboczogodziny :-)

    Olal roboczogodziny - przebitka z tecza - bezcenna! :)
    Gratulki!
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 22. Data: 2010-10-14 17:21:07
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Olal roboczogodziny - przebitka z tecza - bezcenna! :)

    a sarne widziałeś? :-)

    b.

  • 23. Data: 2010-10-14 18:43:13
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 13 Paź, 19:34, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Wybudowałem fundament :-)
    > Zapraszam do obejrzenia filmiku przedstawiającego moje zmagania z
    > rzeczywistością budowlaną:http://www.youtube.com/watch?v=2F4XX_aOXis
    >
    > Takie dodatkowe info: budowa realizowana systemem gospodarczym , fundament o
    > powierzchni prawie równo 100m2 kosztował 23kzł. Działalnosc na budowie
    > trwała okolo 50dni. Wypstrykano prawie 300tysięcy fotek. :-)
    >
    > Ciąg dalszy nastąpi :)

    Bledy:
    1. Trzeba bylo wybrac ziemie pod calosc odrazu a nie zmuszcz ludzi aby
    siedzieli w malym rowku
    2. Nie zrobiles przepustow pod kanalize , prad, wode
    3. Nie polozyles rur do GWC wodnego
    4. Nie zrobiles przepustu i rozprowadzenia do nawiewu powietrza do
    kominka i pieca
    5. Pozwalajac na wjazd ciezkiego sprzetu uszkodziles izolacje od
    przadu budyku lacznie z zalamaniem styro - poziej to naprawiles
    6. Nie zauwazylem abys styro dawal na folie. (no chyba ze chcesz
    pozniej ale to troche bez sensu 2x posadzke lac)

  • 24. Data: 2010-10-14 19:51:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...
    >Bledy:
    >1. Trzeba bylo wybrac ziemie pod calosc odrazu a nie zmuszcz ludzi aby
    >siedzieli w malym rowku

    Gdym to ja wiedział co bedzie to moze i bym tak zrobił. Kierbud zarządził
    wymiane gruntu znacznie później.

    >2. Nie zrobiles przepustow pod kanalize , prad, wode
    >3. Nie polozyles rur do GWC wodnego
    >4. Nie zrobiles przepustu i rozprowadzenia do nawiewu powietrza do
    kominka i pieca

    Wszystko jest - tylko zostało tak zrobione aby beton to przykrył na 2cm. W
    ten sposób mogłem uzyskać idealnie równą powierzchnie betonu. Na drugi dzień
    po zalaniu wloty odkułem.

    >5. Pozwalajac na wjazd ciezkiego sprzetu uszkodziles izolacje od
    >przadu budyku lacznie z zalamaniem styro - poziej to naprawiles

    jakie pozwalając - osobiście wjeżdzałem :-) Tak było po prostu łatwiej.
    Działka jest wąska i wsypac cos z boku jest ciezko bo trzeba sie
    namanewrować.

    >6. Nie zauwazylem abys styro dawal na folie. (no chyba ze chcesz
    >pozniej ale to troche bez sensu 2x posadzke lac)

    Nie bardzo rozumiem. Mam ubity piach, folie2x, zbrojony beton. Na to pójdzie
    później styro i beton podłogi (plus odpowiednie folie oczywiscie). Miałem
    styropian położyć na piasek???

    b.

  • 25. Data: 2010-10-14 21:00:59
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    Powiem ci jedno, że dobrze, że tu siedzisz i czytasz o tych szczytach,
    plackach, ramkach, wibratorach, zagęszczarkach. może tobie sie wreszcie uda
    jak należy :-) Nie to co nam :-)

  • 26. Data: 2010-10-15 02:54:24
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Budyń napisał(a):
    > Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:i97dsl$fsr$1@news.onet.pl...

    > a sarne widziałeś? :-)

    Phi! Sarny to mi z reki jedza! ;)
    A tak serio, to przegapic musialem...
    --
    zbigi i...

  • 27. Data: 2010-10-15 22:04:30
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    >
    > Powiem ci jedno, że dobrze, że tu siedzisz i czytasz o tych szczytach,
    > plackach, ramkach, wibratorach, zagęszczarkach. może tobie sie wreszcie
    > uda jak należy :-) Nie to co nam :-)

    kiki jak zwykle mnie rozwaliles... ;-)))))

    --
    -
    pozdrawiam

  • 28. Data: 2010-10-16 06:35:43
    Od: t...@h...com

> [...]
    > powierzchni prawie równo 100m2 kosztował 23kzł. Działalnosc na budowie
    > trwała okolo 50dni. Wypstrykano prawie 300tysięcy fotek. :-)

    No pieknie to zrobiles. I nie drogo.
    Taki film jest chyba wiecej wart niz kilkuletnia praktyka czy czesto
    nietrafione instrukcje czy publikacje. Wszystko, no prawie wszystko
    technicznie zrobiles perfekt. Lacznie z ta wymiana gruntu pod plyta. Zapewne
    byl to jakis namul organiczny, ktory niechybnie by osiadl.
    Mam tylko propozycje; ciag dalszy moze byloby niezle nakrecic wolniej, w
    sensie wiekszej, nawet dwukrotnie ilosci klatek co technicznie chyba jest
    mozliwe. Ja nie zauwazylem np. tej sarenki tylko zniwa i jesienne podorywki...
    Ale co ja bede Mistrza uczyl. W kazdym razie przyjm moje gratulacje; Bozia Ci
    to we wnukach wynagrodzi.
    Pzdr.
    Tornad

  • 29. Data: 2010-10-16 11:38:40
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik <t...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sensie wiekszej, nawet dwukrotnie ilosci klatek co technicznie chyba jest
    > mozliwe. Ja nie zauwazylem np. tej sarenki tylko zniwa i jesienne

    dzieki za opinie, najlepsze sa takie jak twoja :)

    Co do klatek - technicznie wygląda to tak: mój zestaw robi fotke i przesyła
    ją na kompa. Trwa to jakies 6 sekund. Dla uzyskania płynnego ruchu
    zdecydowaniwe za mało. Mysle ze należałoby pstrykać co sekundę, najwyżej co
    dwie. Na kompa tyle online przesłać sie nie da, w aparacie sie całodzienna
    porcja nie zmiesci. Czeba jeszcze pomyśleć :) A lustrzanki do takiej roboty
    mi szkoda. Szukam pomysłu na inny sprzęt.

    Dziennie miałem do 1,2Gb danych - byłoby 6x więcej, to też pewien kłopot ale
    do przeskoczenia.

    b.