  • 11. Data: 2009-05-27 12:54:43
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 27 May 2009 14:42:27 +0200, kris napisał(a):

    > Ale 25zł za m2 to teraz normalna stawka sie zrobiła;). Notrochę przesadzam-
    > aktualna wyjściowa stawka u nas to 30-35 zł ale bez problemu można znależć
    > juz za 20zł.

    No ciekawe. To znajdz mi chociaz jednego w takiej cenie, tylko zeby umial
    cos zrobic. Mam 3 lazienki w kolejce.

    > U sasiada własnie skończył łazienke salon i taras- 20zł za mkw i gościu miał
    > nawet konkretny sprzet: maszynke ręczna , maszynke elektryczna, mieszadło
    > otwornice itp.

    Taki sprzet mozna skompletowac za 500 zl. Pisane bylo wiele razy jaka jest
    roznica miedzy sprzetem typu castorama a sprzetem profesjonalnym. Na
    pierwszy rzut oka byle która młotowiertarka einhell za 150 zł ma duzo
    lepsze parametry od niebieskiego boscha za 800 zł. Roznice poczujesz
    dopiero jak bedziesz mial do wywiercenia 100 otwórów w żelbecie.

    --
    best regards,
    scream

  • 12. Data: 2009-05-27 13:06:04
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > No ciekawe. To znajdz mi chociaz jednego w takiej cenie, tylko zeby umial
    > cos zrobic. Mam 3 lazienki w kolejce.

    Zapraszam na pomorze- okolice Wejherowa, Słupska Lęborka
    Znajde Tobie kilku takich od ręki. To czy umieją robic ocenisz sam- zrobia
    zle to paragony im zamiast zapłaty
    Ten gość co u sąsiada robił za 20zł mkw zrobił to na prawde dobrze. Pewnie
    osoby ze zmysłem artystycznym jak np Kiki znalazły by jakies niedociągnięcia
    ale to u każdego mozna

> [...]
    > lepsze parametry od niebieskiego boscha za 800 zł. Roznice poczujesz
    > dopiero jak bedziesz mial do wywiercenia 100 otwórów w żelbecie.

    Jak jest potrzebny sprzęt do żelbetu to się go kupuje/wypozycza. Jednak w
    80% ściany to suporeks, porotherm, cegła i Einhell wystarczy
    Myśle zreszta że 6 Einheli wytrzyma dłużej jak jeden Bosch a cena ta sama.

    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-05-27 13:12:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    Właśnie w tym tygodniu szukałem Heńków do ocieplenia domku na wsi(200metrów
    elewacji). Styro siatka klej. Znalazłem za 22zł za mkw. w zeszłym roku za
    to samo krzyczeli 40zł.
    Jestm w zarzadzie wspólnoty mieszkaniowej iw poniedziałek wybieramy
    wykonawcę do ocieplenia naszego bloku(800mkw).
    Styro 10cm+ siatka + klej+ tynk(wszystko w systemie Webera) Ofert mamy
    kilkanaście- ceny od 90 do 124zł za mkw(łacznie materiał+robocizna).
    W zeszłym roku blok sasiedni ocieplali- oferty były ponad 140zł.

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-05-27 21:40:24
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message
> [...]

    > lepsze parametry od niebieskiego boscha za 800 zł. Roznice poczujesz
    > dopiero jak bedziesz mial do wywiercenia 100 otwórów w żelbecie.

    Bez sprzętu czy ze sprzętem jak kafelkarz nie ma zmysłu i nie czuje estetyki
    to położy ci każdy kafel w innej płaszczyźnie. Nie ma nic do tego jaką ma
    piłę i za ile.

  • 15. Data: 2009-05-27 21:45:02
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > kilkanaście- ceny od 90 do 124zł za mkw(łacznie materiał+robocizna).
    > W zeszłym roku blok sasiedni ocieplali- oferty były ponad 140zł.

    Za 65z tynkiem można mieć ekipę. 40zł styro siatka klej + 25zł tynk(robota i
    mat). Wszystko z materiałem. Ceny z wczoraj zasłyszane.

  • 16. Data: 2009-05-27 21:49:10
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jd." <j...@i...pl> wrote in message

    > IMHO jak mniemam nie byłoby problemów gdyby reklamacja była złożona przed
    > położeniem płytek.
    > Są 2 mozliwości - albo nabywca przewrażliwiony albo płytki kładli
    > "flachowcy" którzy nie wiedzą że jakość materiału sprawdzić trzeba przed
    > jego zastosowaniem.

    To byli partacze. Normalny glazurnik ma zmysł do oceny barw, wzorów. jeśli
    nie ma to jest z łapanki i wykonuje swoją pracę za karę. Nigdy dobrym
    fachowcem nie bedzie.
    Mnie niedawno mówił architekt, że testował kafelkarzy w pewnej dużej piwnicy
    i żeby nie skłamać 30tu przeleciał i żaden się nie nadawał, bo by go
    inwestorzy zatłukli.

  • 17. Data: 2009-05-28 06:52:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Za 65z tynkiem można mieć ekipę. 40zł styro siatka klej + 25zł tynk(robota
    > i mat). Wszystko z materiałem. Ceny z wczoraj zasłyszane.

    Pewnie Heńków bym w tej cenie znalazł. Ale do bloku jako wspólnota chcemy
    wziac FIRMĘ- bo rachunek musi być itp.
    W poniedziałek sie wszystko rozstrzygnie.

    Krzysiek