  • 1. Data: 2009-01-19 06:12:24
    Temat: rekord naszej klasy
    Od: Carl <c...@n...com>

    Pobijmy rekord : "Osoba majaca najwiecej znajomych".
    Wystarczy ze zaprosicie mnie do swoich znajomych, polecicie innym.
    http://nasza-klasa.pl/profile/19591558

    Zapraszam
    A takze sprawdzimy wytrzymalosc portalu naszej-klasy

  • 2. Data: 2009-01-19 07:14:33
    Temat: Re: rekord naszej klasy
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Carl pisze:
> [...]
    > http://nasza-klasa.pl/profile/19591558
    >
    > Zapraszam
    > A takze sprawdzimy wytrzymalosc portalu naszej-klasy

    A może sprawdzimy wytrzymałość twojego konta pocztowego?
    Przekierować Ci spam z 7 serwerów pocztowych?
    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2009-01-19 07:59:31
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A może sprawdzimy wytrzymałość twojego konta pocztowego?
    > Przekierować Ci spam z 7 serwerów pocztowych?
    > Pozdrawiam
    > Adam

    ale po co skoro Carl piszac z konta c...@n...com wie ze mail
    c...@n...com na grupach dyskusyjnych gdzie sie loguje z
    c...@n...com jako c...@n...com i pojawia sie
    c...@n...com w tresci wiadomosci przynajmniej 6 razy to
    wszystkie automaty spamujace na adres c...@n...com zaczna
    wysylac mu rekordowe ilosci ofert.

    Andrzej

  • 4. Data: 2009-01-19 09:27:38
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    > Pobijmy rekord

    Pobijmy glupich spamerów
    --
    __________________________________________MAT_______

  • 5. Data: 2009-01-19 09:51:25
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Uzytkownik "Carl" <c...@n...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > http://nasza-klasa.pl/profile/19591558
    >
    > Zapraszam
    > A takze sprawdzimy wytrzymalosc portalu naszej-klasy

    43 lata na karku a zachowujesz sie jak dziecko. Wszystkie grupy tak
    spamujesz? Na szczescie na tej nie dokonales zadnych osiagniec wiec WYPAD!
    http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&as_q=&as
    _epq=&as_oq=&as_eq=&num=10&scoring=&lr=&as_sitesearc
    h=&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=2009&as_maxd=
    1&as_maxm=1&as_maxy=2009&as_ugroup=pl.misc.budowanie
    &as_usubject=&as_uauthors=Carl&safe=off