  • 11. Data: 2011-01-18 19:49:39
    Temat: Re: rekuperator - prośba o weryfikację (do Adama)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-01-18 20:14, kogutek wrote:
    > Już Ci napisalem że dla mnie to spierdolony jesteś. nie musisz tego udowadniać.

    Już Ci się dyskutanci mylą. Daj se siana albo zmień dilera ...

    Piotrek

  • 12. Data: 2011-01-18 22:08:56
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Już Ci się dyskutanci mylą. Daj se siana albo zmień dilera ...
    >
    > Piotrek

    albo kup rekuperator, bo mózg ci się niedostatecznie dotlenia...

    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2011-01-18 23:35:25
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To co piszesz wygląda że jesteś glęboko wierzący i propagujesz wiarę
    > dalej.

    Wiesz co? Czytaj ze zrozumieniem, bo ja nigdzie nie napisałem, że
    rekuperator jest bezgłośny.

    Podzrawiam,
    Druid29

  • 14. Data: 2011-01-19 00:20:04
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 15:46:26 +0100, rrr napisał(a):

    > 1 "Nie występuje również niebezpieczeństwo zamrożenia (układ
    > antyzamrożeniowy) wymiennika ciepła, gdyż centralka w odpowiednim
    > momencie obniża prędkość wentylatora pobierającego zewnętrzne powietrze,
    > aż do chwili ustąpienia objawów ewentualnego szronienia.
    >
    > czy to znaczy, że jak jest zimno na dworze to taka wentylacja nie działa
    > ?
    Jezeli dom jest w miare szczelny nie ma bata, oba strumienie nie moga sie
    istotnie roznic, wiec ten efekt musi bazowac na bypassach zimnego
    strumienia - albo w postaci nieszczelnosci w budynku, albo bypassu w
    samej centralce.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski