  • 11. Data: 2011-01-03 18:51:41
    Temat: Re: remont mieszkania - kilka spraw - długawe
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 3 Sty, 19:25, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:

    > warunków lub wykonać wylewkę z jastrychu szybko wiążącego. Są takie które są
    > całkowicie suche i związane w 48 godzin. Stosuje się je do klejenia
    > parkietów i podłóg drewnianych, np UZIN NC 170. Koszt takiej wylewki to
    > około 100 zł za m.kw lub 100 zł za worek 25 kg. Nie pamiętam w tej chwili bo
    > się bezpośrednio wylewkami nie zajmuję.

    Wystarczy anhydrytowa grubosci 3-3,5cm (jezeli bez rurek wodnych).
    Przy hurtowych ilosciach wychodzi to 35-40 pln / m2, z worka robione
    indywidualnie - 70-80 pln / m2. Samopoziomujace, po 24h mozna po niej
    smigac, kleic plytki - nie wiem kiedy ale znacznie szybciej niz przy
    standardowych cementowych, bo mozna uzyc osuszaczy juz po kilku dniach
    (wtedy ma juz full wytrzymalosc) :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2011-01-03 23:22:20
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-01-03 19:25, Jackare pisze:
    > Aby to miało większy sens i lepszą sprawność, należy pod
    > wylewką wykonać izolację cieplną ze styropianu 4-5 cm so skutecznie
    > zapobiegnie rozpraszaniu ciepła w dół stropu, czyli rozwalić istniejące
    > wylewki, ułożyć styropian, wykonać nowe wylewki z plastyfikatorem, i na
    > to montować maty.

    ok, ale jezeli mam aktualnie zrobione tak, ze mam warstwe styropianu na
    ktorej dopiero jest wylewka (8-10cm), i na niej beda plytki, to jest to OK?
    musze jeszcze podloge i tak podniesc o jakies 4mm

    Sierp

  • 13. Data: 2011-01-04 08:09:06
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości

> [...]
    > OK?
    > musze jeszcze podloge i tak podniesc o jakies 4mm

    jest OK - masz wykonaną izolację. Upewnij się tylko czy wylewka była
    wykonana z dodatkiem plastyfikatorów
    --
    Jackare

  • 14. Data: 2011-01-04 22:52:17
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-01-04 09:09, Jackare pisze:
    > jest OK - masz wykonaną izolację. Upewnij się tylko czy wylewka była
    > wykonana z dodatkiem plastyfikatorów

    to jeszcze tylko jedno - z tego co zrozumialem z wypowiedzi dewelopera,
    na szlichte wylali wylewke samopoziomującą Ceresit CN72 - czy to
    oznacza, że jest z plastyfikatorem? :P

    Tutaj nic nie widzę
    http://www.ceresit.pl/produkty/produkty-do-wykonywan
    ia-i-napraw-posadzek/zaprawy-samopoziomujace-i-jastr
    ychy/cn-72

    pewnie nie... to jeszcze jedno. Będę podwyższał pod płytkami podłogę
    kolejną warstwą wylewki (aby dorównać do drewna) pewnie o ok. 5mm
    Czy tutaj powinienem dodać jakieś plastyfikatory? I to ew. załatwi
    sprawę ewentualnego braku plastyfikatorów w aktualnej wylewce?

    Sierp

  • 15. Data: 2011-01-05 11:43:17
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > Czy tutaj powinienem dodać jakieś plastyfikatory? I to ew. załatwi sprawę
    > ewentualnego braku plastyfikatorów w aktualnej wylewce?
    Nie wiem. Trzeba pogadać z budowlańcami od wylewek i stropów. Pewnie lepiej
    w tej wartswie niż wcale, ale jeżeli dolna pod wpływem zmian temperatur
    zacznie pękać to górną i tak rozwali.
    W linku który podałeś stoi napisane że do wylewek pod ogrzewania nie trzeba
    dodawać do CN72 żadnych dodatków więc może będzie wszystko OK
    --
    Jackare

  • 16. Data: 2011-01-05 19:13:52
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-01-05 12:43, Jackare pisze:
    > W linku który podałeś stoi napisane że do wylewek pod ogrzewania nie
    > trzeba dodawać do CN72 żadnych dodatków więc może będzie wszystko OK

    ok, dzieki za pomoc :)

    Sierp