  • 31. Data: 2012-10-29 14:37:33
    Temat: Re: "rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.10.2012 14:30, Marek pisze:

    > Swojego czasu przez pare lat tez pracowalem (nie licze prac w domu -
    > tylko zawodowo) 5 dni w tygodniu po okolo 12 -14 h. Ale na dluzsza mete
    > stwierdzilem, ze to bez sensu.

    Pewnie - prędzej czy później człowiek słono zapłaci za ten większy zarobek.

    > Teraz oscyluje w granicach 8-10h.

    I tak jest zdrowiej.

  • 32. Data: 2012-10-29 14:50:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 14:27:20 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Och, jaka jesteś genialna, cudowna, bogata i w ogóle cudo najwspanialsze.

    Owszem wszystko się zgadza, z jednym wyjatkiem - dlaczego zaraz bogata?
    Po prostu mi wystarczy, nie chapię.

    > Szkoda, że tylko w twojej własnej wyobraźni ;->

    To Twoja na tyle szwankuje, ze pojąć nie mozesz.
    (by XL)

  • 33. Data: 2012-10-29 14:51:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 14:37:33 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pewnie - prędzej czy później człowiek słono zapłaci za ten większy zarobek.

    > I tak jest zdrowiej.

    Powiedz to kasjerce, praczce, tkaczce lub rolnikowi, durniu...
    (by XL)

  • 34. Data: 2012-10-29 14:54:55
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Wynajmują i zamiast odsetki bankowi płacą chory czynsz inwestorowi,
    > który dzięki czemu ma za co spłacać bank i jeszcze zarobi?
    Maja swoje mieszkania w blokach.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 35. Data: 2012-10-29 15:01:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.10.2012 14:50, Ikselka pisze:

    > Owszem wszystko się zgadza, z jednym wyjatkiem - dlaczego zaraz bogata?
    > Po prostu mi wystarczy, nie chapię.

    Bajaj dalej.

    > To Twoja na tyle szwankuje, ze pojąć nie mozesz.

    Czego niby nie mogę pojąć? Że istnieją wariaci, którzy zaharowują się na
    śmierć zaniedbując małżonków i dzieci? Albo tacy, co nie mają nic innego
    w życiu poza pracą?

    Ależ wiem o tym. Ale ty pojmij wreszcie, że to cholernie niezdrowe. I
    potem za to płacisz więcej, niż zarobisz.

  • 36. Data: 2012-10-29 15:02:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.10.2012 14:51, Ikselka pisze:

    > Powiedz to kasjerce, praczce, tkaczce lub rolnikowi, durniu...

    Tia, bo kasjerka która pracuje 14 godzin zamiast 8 godzin to od razu
    robi się taka dziana, że dom kupuje za kilka miesięcznych pensji i
    kredyt jej niepotrzebny...

    Lecz się, wariatko.

  • 37. Data: 2012-10-29 15:06:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.10.2012 14:54, Marek pisze:
    > Maja swoje mieszkania w blokach.

    Które kupili za tygodniówkę na zmywaku w Londynie? ;->

    W którym momencie albo korzystali z czyjejś łaski przez te parę lat,
    albo płacili przez ten czas komuś czynsz, albo musieli wziąć kredyt.

    No, jeszcze jest lotto ;)

  • 38. Data: 2012-10-29 15:13:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 15:01:14 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bajaj dalej.

    Smutne,ze sobie tego nie możesz wyobrazić - a jedyne, co do Ciebie
    przemawia, jeśli ktoś twierdzi, że mu starczy, to "bogactwo" :-]

    > Czego niby nie mogę pojąć? Że istnieją wariaci, którzy zaharowują się na
    > śmierć zaniedbując małżonków i dzieci?

    Istnieją też tacy, co się nie zaharowują i nie zaniedbują.
    Wiem, ze to nie do wyobrażenia dla Ciebie.

    > Albo tacy, co nie mają nic innego
    > w życiu poza pracą?

    Tego nie rozumiem - bo po co wtedy praca?

    > Ależ wiem o tym. Ale ty pojmij wreszcie, że to cholernie niezdrowe. I
    > potem za to płacisz więcej, niż zarobisz.

    Trzeba po prpstu wiedzieć, kiedy przestać - i tu się zgina dziób pingwina
    dla niektórych.
    (by XL)

  • 39. Data: 2012-10-29 15:14:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 15:02:38 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tia, bo kasjerka która pracuje 14 godzin zamiast 8 godzin to od razu
    > robi się taka dziana, że dom kupuje za kilka miesięcznych pensji i
    > kredyt jej niepotrzebny...

    O ZDROWIU tu mowa, nie o "dzianiu".

    > Lecz się, wariatko.

    ...tępaku.

    (by XL)

  • 40. Data: 2012-10-29 15:29:23
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał(a):

    >Mały dom i chcesz go budować 7 lat?
    >Domy to się buduje w 3 m-ce i to wcale nie małe.

    Zalezy jaki dom. 3 miesiace to czasami na same przerwy technologiczne
    trzeba. Jak skladak to mozna i w 3.