  • 41. Data: 2012-10-29 15:38:31
    Temat: Re: "rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.10.2012 15:13, Ikselka pisze:

    > Istnieją też tacy, co się nie zaharowują i nie zaniedbują.
    > Wiem, ze to nie do wyobrażenia dla Ciebie.

    Przy 14 godzinach dzień w dzień? Niemożliwe.

    > Tego nie rozumiem - bo po co wtedy praca?

    Bo nie mają nic innego.

  • 42. Data: 2012-10-29 15:39:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.10.2012 15:14, Ikselka pisze:

    > O ZDROWIU tu mowa, nie o "dzianiu".

    To śledź uważniej wątek, pipo.

  • 43. Data: 2012-10-29 17:00:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 15:39:06 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To śledź uważniej wątek, pipo.

    Sam jesteś śledź.

    (by XL)

  • 44. Data: 2012-10-29 17:02:30
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Ale nie na jakość ani na to, co kto tam sobie wsadzi w te ściany.
    Jak ty tam swojej głupiej mordy nie wsadzisz, to już będzie całkie dobrze.

  • 45. Data: 2012-10-29 17:06:18
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> schrieb im Newsbeitrag

    > To śledź uważniej wątek, pipo.
    Weź się Lawa odpindol od Ikselki. Od nazywania jej kretynką, idiotką, grubą
    dupą i debilką to ja jestem.
    Ale i tak masz rację, choć ciebie też nie lubię. :)

  • 46. Data: 2012-10-29 19:01:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 17:06:18 +0100, Andy Niwinski napisał(a):

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> schrieb im Newsbeitrag

    > Weź się Lawa odpindol od Ikselki. Od nazywania jej kretynką, idiotką, grubą
    > dupą i debilką to ja jestem.

    Nio, chodź, śmieci trzeba wywieźć. Też ci pozwalam.

    > Ale i tak masz rację, choć ciebie też nie lubię. :)

    A kogo ty lubisz, dupku...
    (by XL)

  • 47. Data: 2012-10-29 20:18:20
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    > Nio, chodź, śmieci trzeba wywieźć. Też ci pozwalam.

    > A kogo ty lubisz, dupku...

    Ludzi z odrobiną mózgu w głowie, a nie kretynki przekonane o tym, że
    wszystko wiedzą i wszystko najlepiej.

  • 48. Data: 2012-10-29 20:48:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 20:18:20 +0100, Andy Niwinski napisał(a):

    > "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Ludzi z odrobiną mózgu w głowie, a nie kretynki przekonane o tym, że
    > wszystko wiedzą i wszystko najlepiej.

    Ta twoja odrobina mózgu słabo się wywiązuje z zadania.
    (by XL)

  • 49. Data: 2012-10-29 21:01:20
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    > Dnia Mon, 29 Oct 2012 20:18:20 +0100, Andy Niwinski napisał(a):
    >

    > Ta twoja odrobina mózgu słabo się wywiązuje z zadania.
    "Dyskusja" z tobą to jak wehikuł czasu, przypomina zabawy w przedszkolu.

  • 50. Data: 2012-10-29 21:07:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 21:01:20 +0100, Andy Niwinski napisał(a):

    > "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > "Dyskusja" z tobą to jak wehikuł czasu, przypomina zabawy w przedszkolu.

    No fakt, nie nadążasz.
    (by XL)