  • 11. Data: 2012-02-17 08:49:03
    Temat: Re: rok wróbla?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:jhku8k$9jn$2@inews.gazeta.pl...

    > Lecz nikt nie popiera wróbelka...

    Hejka. Jak to nikt? A my? :-)
    Pozdrawiam solidarnie Ja...cki

  • 12. Data: 2012-02-17 10:27:25
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jhl49r$mlm$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

    > Hejka. Jak to nikt? A my? :-)
    > Pozdrawiam solidarnie Ja...cki

    I My, z Bożej łaski - Dziadek :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 13. Data: 2012-02-18 19:10:59
    Od: HGW <h...@h...abuse>

    W dniu 2012-02-17 08:10, Bbjk pisze:

    > Wielokolorowe?
    > Hm, nie spotkałam.
    > U nas jest mnóstwo mazurków, różnią się wróbli zwyczajnych, ale
    > wielokolorowe też nie są, tylko szaro-brązowe.

    Trochę poszperałem i w mojej największej wsi w Polsce tego wróbla nie
    widziałem już parę lat: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wróbel_zwyczajny :(
    Kiedyś w centrum było tego mnóstwo, teraz widzę głównie coś w rodzaju
    "podłużnych mazurków" a i tego wcale nie jest zbyt wiele, większe toto i
    nie ma tego uroku co Zwyczajny.
    Zresztą czytam, że populacja wróbla zwyczajnego jest zagrożona i spada w
    potwornym tempie, co potwierdzają moje obserwacje niestety :(

    Zaskoczyła mnie informacja, że wróbel zwyczajny ma w Polsce raptem
    jakieś niecałe 300 lat!

  • 14. Data: 2012-03-21 23:49:58
    Od: "skryba " <s...@W...gazeta.pl>

    Moon <m...@y...com> napisał(a):

    > skoro ich coraz mniej, to może rok małego, burego sraluszka obwołać?
    >
    > moon

    Wobec braku innych propozycji można przyjąć, że z pierwszym dniem wiosny
    patronowanie grupie poprzez aklamację objął wróbelek - czasami nawet sraluszkiem
    zwany.

    Pozdrawiam podsumowująco
    skryba