  • 1. Data: 2009-08-01 08:37:11
    Temat: roluje sie farba?
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam,
    pytanko

    mam polozona gladz, na to klade farbe walkiem Magnata,
    no i nie idzie bo sie roluje zrywa za soba wczesniej polozona farbe

    zle jest gladz polozona?czy farba do dupy ?

  • 2. Data: 2009-08-01 09:13:31
    Temat: Re: roluje sie farba?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > no i nie idzie bo sie roluje zrywa za soba wczesniej polozona farbe
    >
    > zle jest gladz polozona?czy farba do dupy ?

    Albo:
    nie wyschla pierwsza warstwa
    lub farba do dupy
    ewentualnie jedno i drugie
    BTW - gladz mam nadzieje zagruntowales?

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-08-01 18:11:36
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Albo:
    > nie wyschla pierwsza warstwa
    > lub farba do dupy
    > ewentualnie jedno i drugie
    > BTW - gladz mam nadzieje zagruntowales?
    >

    > --
    > Andrzej
    > www.hana.com.pl
    >
    > Jeżeli ma być szybko i tanio to nie może być wysokiej jakości,
    > Jeżeli ma być wysokiej jakości i szybko to nigdy nie będzie tanio,
    > A jeśli na być tanio i wysokiej jakości to nigdy nie bedzie szybko.

    przed gladzeniem czy po ?

  • 4. Data: 2009-08-01 22:43:08
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > przed gladzeniem czy po ?

    przed to sie nie da ;-)

  • 5. Data: 2009-08-02 08:01:32
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    Albo ściana zapylona przed gładzią lub przed malowaniem i ci sie teraz
    czepia wałka i zwija.

  • 6. Data: 2009-08-02 08:36:20
    Od: "Czacha " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bartek <f...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > no i nie idzie bo sie roluje zrywa za soba wczesniej polozona farbe
    >
    > zle jest gladz polozona?czy farba do dupy ?

    Powinieneś zrobić tak:
    - gładź, potem odkurzanie ściany , potem gruntowanie ( może być farba
    gruntująca ) a na końcu malowanie właściwe - i nic nie powinno się rolować!

    Pozdr