  • 21. Data: 2020-04-29 14:47:36
    Temat: Re: rozdrabniacz do gałęzi
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 12:34, collie pisze:

    > Jak się ma dwie lewe ręce, to lepiej sobie odpuścić
    > takie ustrojstwo. Dla własnego bezpieczeństwa.

    Nie mam dwóch lewych rąk, wierz mi. Ale to urządzenie po prostu było do
    bani moim zdaniem. Dlatego pytam jak ów "Faworyt" się spisuje.
    Bo ja po doświadczeniach z tamtym pożyczonym uznałem, że te wszystkie
    małe, tanie rozdrabniacze po prostu są beznadziejne i szkoda w ogóle się
    za nimi oglądać. Bo jak mam cały dzień po jeden gałązce wrzucać i
    jeszcze co chwilę urządzenie otwierać, odblokowywać, czyścić itp., żeby
    zadziałało dalej, to pier%#$@ taką robotę. Poradzę sobie w inny sposób.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 22. Data: 2020-04-29 14:50:21
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 12:23, Roman Rogóż pisze:

    > To jest właśnie to czego chciałbym uniknąć czyli kupić coś czego potem
    > nie chcę używać

    Trzeba przyznać, że mnie tamto urządzenie skutecznie zniechęciło do
    takich rozdrabniaczy. Dlatego dopytuję o szczegóły tego "Faworyta". Bo
    to co dla kogoś może jest standardem i mu nie przeszkadza, to dla innego
    jest mega kiepskim i upierdliwym w użyciu obowiązkiem.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 23. Data: 2020-04-29 16:12:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2020 o 14:50 Kżyho <k...@c...pl> pisze:

> [...]
    > to co dla kogoś może jest standardem i mu nie przeszkadza, to dla innego
    > jest mega kiepskim i upierdliwym w użyciu obowiązkiem.

    Ten faworyt robi to co ma w specyfikacji i nic więcej. Max co zmiele to to
    co się da włożyć przez otwór.
    Nic nie nie zacina, nie zapycha, nie zatrzymuje. Co włożysz to wyjdzie z
    drugiej strony.
    Jeszcze mi się ni zdażyło aby się zatrzymał i trzeba było użyć biegu
    wstecznego.
    Do mielenia zarobkowego tak czy siak się nie nadaje - to sprzęt domowy.

    TG