  • 11. Data: 2009-12-28 07:40:49
    Temat: Re: rozdzielenie tv na pokoje
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ok tylko to wszystko jest drogie i nie wiem czy opłacalne :)

    a czemu np dla dwoch gniazd sa inne anteny tv naziemnej niz dla pięciu? (
    sprawdzam Częstochowe)

  • 12. Data: 2009-12-28 08:26:47
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    > ok tylko to wszystko jest drogie i nie wiem czy opłacalne :)
    >
    > a czemu np dla dwoch gniazd sa inne anteny tv naziemnej niz dla pięciu? (
    > sprawdzam Częstochowe)

    Sama antena np. typu Yagi-Uda wzmacnia sygnał (im więcej elementow -
    direktorów, które pełnią rolę soczewek, tym większe wzmocnienie).

  • 13. Data: 2009-12-28 16:42:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Jak rozwiązujecie ten problem?
    > Czytam na necie o multiswitchach itp i to troche dla mnie nielogiczne.
    > Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w
    > Cyfrze

    Kilka zestawów startowych cyfry to koszt kilkuset zł + comiesiąc kilka
    abonamentow do opłaty.
    Lepeij wiec kupic jeden zestaw np cyfry z przyzwoitym pakietem programowym
    do tego antene i konwerter quad lub okto(4 LUB 8 WYJŚĆ)dekodery i spliter.
    Masz wtedy do opłacenia jeden abonament a odbierasz sygnał nawet na 8
    odbiornikach

    Kris

  • 14. Data: 2009-12-29 07:54:26
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    > Kilka zestawów startowych cyfry to koszt kilkuset zł + comiesiąc kilka
    > abonamentow do opłaty.

    co ty bredzisz ... zestaw startowy to 10zł miesięcznie i dekoder za 1 grosz

> [...]
    > do tego antene i konwerter quad lub okto(4 LUB 8 WYJŚĆ)dekodery i spliter.
    > Masz wtedy do opłacenia jeden abonament a odbierasz sygnał nawet na 8

    koszt tej inwestycji zwróci sie po latach a jaką mam gwarancje że np za rok
    coś sie nie pozmienia i to nie przestanie działać?

  • 15. Data: 2009-12-29 10:38:53
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > co ty bredzisz ... zestaw startowy to 10zł miesięcznie i dekoder za 1
    > grosz

    Polsat najtanszy abonament to 9.9 a koszt dekodera 149zł
    Cyfra najatańszy abonament 19.9 koszt dekodera od 49zł
    itd

    > koszt tej inwestycji zwróci sie po latach a jaką mam gwarancje że np za
    > rok coś sie nie pozmienia i to nie przestanie działać?
    Gwarancji nie ma. Ale z drugiej strony co ma sie zmieni?
    Jedyny dodatkowy koszt to spliter(bo za dekodery i tak płacisz kupujac z
    abonamentem.
    Zysk: płacisz jeden abonament zamiast kilku
    Ale kazdy niech liczy wg swoich potrzeb- mi starczy najtanszy abonament i
    jeden dekoder niektorzy jednak potrzebuja najdrozszych pakietów i dostepnych
    w 3-4 miejscach w domu

    Kris

  • 16. Data: 2009-12-29 19:45:36
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    w promocji byl pakiet start za 9.90zł za 9 miesiecy, potem 19.90 za 4
    miesiące i dekoder za 1 grosz :)
    tak było do Wigilii :)
    w Cyfrze

  • 17. Data: 2009-12-30 09:44:19
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    >w promocji byl pakiet start za 9.90zł za 9 miesiecy, potem 19.90 za 4
    >miesiące i dekoder za 1 grosz :)
    > tak było do Wigilii :)
    > w Cyfrze
    Jeszcze dzisiaj i jutro (30 i 31)