  • 1. Data: 2013-11-11 15:52:03
    Temat: rozdzielnica - łączenie aparatów listwami
    Od: "KS" <...@o...pl>

    Witam,

    Czy zna ktoś producenta i ewentualnie serie aparatów która umożliwia
    łączenie listtwami grzebienowymi od góry?
    Własnie zwróciłem uwagę że np w Legrandzie listwę mozna włozyc tylko z dołu.
    A mi by pasowało miec mozliwość łączenia z góry z dołu.
    Teoretycznie stosując listwy rozdzielnica wygląda na bardziej uporządkowaną,
    sa jakieś minusy takich listew?

    K.S.

  • 2. Data: 2013-11-11 18:05:00
    Temat: Re: rozdzielnica - łączenie aparatów listwami
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "KS" <...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teoretycznie stosując listwy rozdzielnica wygląda na bardziej
    > uporządkowaną, sa jakieś minusy takich listew?

    1.Cena
    2.Brak możliwości rekonfiguracji gdyby się okazało że trzeba inaczej fazy
    poobciążać.
    3. Bywają też problemy natury technicznej, czyli "tak się nie da" albo "da
    się ale nie wszystko"

  • 3. Data: 2013-11-12 08:06:16
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    KS wrote:
> [...]
    > Teoretycznie stosując listwy rozdzielnica wygląda na bardziej
    > uporządkowaną, sa jakieś minusy takich listew?

    idź do hurtowni elektrycznej i zadaj takie samo pytanie leniu
    legranda kupują desperaci i bogate bufony, to jest bodajże najdroższa
    marka na rynku a cena nie przekłada się na jakość. Odkąd żabojady
    kupiły fael to się zaczęło

    jeffrey

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.