  • 11. Data: 2010-07-08 08:12:33
    Temat: Re: rozwiercanie wkładki
    Od: gary <g...@w...com>

    macie rację, to było by bez sensu
    ale z tą wkładką uniwersalną to "dobry" pomysł :)

  • 12. Data: 2010-07-08 08:34:56
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2010-07-08 09:57, użytkownik Rafał napisał::

    > Tak, pomyliłeś.
    >
    > W momencie gdy nie ma kluczyka, ten "wystający element" nie jest
    > wewnątrz wkładki, lecz jest pod kątem pi*drzwi 30 stopni.
    > Żeby wyjąć wkładkę trzeba włożyć kluczyk i lekko go przekręcić.

    I trzeba wiercic tak zeby ten wystajacy element, a wlasciwie pierscien
    na ktorym on jest sie rozwalil. Wtedy mozna bedzie wyjac wkladke, bo
    samo przewiercenie bebenka z zapadkami nic nie da - wkladka bedzie
    zablokowana przez ten element.
    Bardzo dobrze to widac jak sie wezmie do reki nowa wkladke.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 13. Data: 2010-07-08 09:33:38
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Damork" <d...@w...pl> wrote in message

    > przesuwający rygiel nie licował się z wkładką, a był lekko przesunięty w
    > bok - wydaje mi się że ma to na celu utrudnienie wybicia wkładki.

    Jak sama nazwa mówi jest to rygiel, czyli zamek ma swój rygiel poruszany
    ryglem wkładki - podwójne zaryglowanie.

  • 14. Data: 2010-07-08 12:21:15
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Aczkolwiek są też wkładki, gdzie "rygiel" nie jest przekręcony o te 15°.

    Nie mówiąc już o wkładkach na "gwiazdkę".

    -----

  • 15. Data: 2010-07-08 12:51:39
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Marek Kutyla", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

> [...]
    > zablokowana przez ten element.
    > Bardzo dobrze to widac jak sie wezmie do reki nowa wkladke.

    Tu się mylisz - rozwiercenie zapadek ma na celu umożliwienie obrócenia
    bębenka bez użycia klucza, wystarcza wkrętak i ustawiasz bębenek w takiej
    pozycji by wkładka dała się wysunąć z zamka.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 16. Data: 2010-07-08 16:32:50
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2010-07-08 14:51, użytkownik Damork napisał::

    > Tu się mylisz - rozwiercenie zapadek ma na celu umożliwienie obrócenia
    > bębenka bez użycia klucza, wystarcza wkrętak i ustawiasz bębenek w takiej
    > pozycji by wkładka dała się wysunąć z zamka.

    To znaczy tylko tyle ze Ty masz swoj sposob a ja swoj :-)
    I jak widac oba dzialaja.

  • 17. Data: 2010-07-09 08:04:57
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Fieta" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    Można więcej szczegółów? Ukręcać w tej samej płaszczyźnie w której
    obracasz klucz?

    tak.

  • 18. Data: 2010-07-09 12:56:27
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bierzesz duży klucz francuski, tego typu jak w linku
    > http://www.allegro.pl/item1087296918_klucz_francuski
    _55_mm_x_250_mm.html
    > Łapiesz nim wkładkę i ukręcasz.

    ale gdzie wlozy nową wkładkę? ukręcając francuzem starą zniszczy drzwi i
    miejsce mocowania wkladki. wkładka jest mała, mosiężna/stalowa, zwarta.
    wkładki nie ukręci tylko zniszczy miejsce wokół wkładki.

    jest jakis film jak to się ukręca (yutube, wrzuta, inne miejsce)?

  • 19. Data: 2010-07-09 22:39:22
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ale gdzie wlozy nową wkładkę? ukręcając francuzem starą zniszczy drzwi i
    > miejsce mocowania wkladki. wkładka jest mała, mosiężna/stalowa, zwarta.
    > wkładki nie ukręci tylko zniszczy miejsce wokół wkładki.
    Bo nie ukręcasz wkładki. Wkładasz jakis w miare solidny klucz i nim ukręcasz
    zapadki.

    Kris

  • 20. Data: 2010-07-10 04:43:32
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Bo nie ukręcasz wkładki. Wkładasz jakis w miare solidny klucz i nim
    > ukręcasz zapadki.

    W wkładce typu Yale?