  • 1. Data: 2017-06-09 16:28:36
    Temat: rura pion kanalizacyjny - przesuniecie
    Od: w...@g...com

    witam

    czy istnieje możliwość przesunięcia rury kanalizacyjnej
    w kuchni ?
    obecnie jest na środku. dobrze by było gdyvy szła
    w narożniku i zabudowa g-k
    czy można dać przy suficie kolanko 90 i przejść rurą w bok
    rura 75mm 3 pietro w bloku 9przedostatnie)
    sufit nad meblami bedzie obnizony

    jak poradzić sobie z taką rurą:

    https://images82.fotosik.pl/625/8ed5bac1f11148afmed.
    jpg

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-06-09 16:45:49
    Temat: Re: rura pion kanalizacyjny - przesuniecie
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.06.2017 16:28, w...@g...com wrote:
> [...]
    > w narożniku i zabudowa g-k
    > czy można dać przy suficie kolanko 90 i przejść rurą w bok
    > rura 75mm 3 pietro w bloku 9przedostatnie)

    Ciężka sprawa. Pion jest od tego żeby był pionowy. Pod kątem 90 stopni
    to może zrobić się zator.
    Ja bym to zabudował meblami jakoś.

  • 3. Data: 2017-06-09 16:50:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 9 czerwca 2017 16:28:38 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:

    > https://images82.fotosik.pl/625/8ed5bac1f11148afmed.
    jpg

    Absolutnie nie mozna. Jezeli juz to wkuwalbym sie nia w sciane ktora jest
    za nia ale to tez nie jest poprawne i nikt sie na to z wlascicieli bloku
    nie zgodzi. W ogóle dziwne, ze to 75mm. U mojej mamy w 3 pietrowym
    bloku - pionowa 110tka zatyka sie regularnie co 2-3 lata :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2017-06-09 16:55:32
    Od: w...@g...com

    75 bo to tylko pod zlewozmywak

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-06-09 16:56:44
    Od: w...@g...com

    75 mm bo tulko pion kuchenny pod zlewozmywak

  • 6. Data: 2017-06-09 17:01:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 9 czerwca 2017 16:56:45 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:
    > 75 mm bo tulko pion kuchenny pod zlewozmywak

    Tak jak i u mojej mamy ;) Tylko zlewozmywak, a jednak sie regularnie
    zapycha. Ludzie potrafia dziwne rzeczy tam spuszczac - tluszcz i
    resztki jedzenia po latach swoje robia. Blok z lat '80 :) Balbym sie nawet
    tutaj 45st dac przy srednicy 75, a 90 to by sie zapchala w trymigach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2017-06-09 20:25:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-06-09 o 16:28, w...@g...com pisze:
> [...]
    > w narożniku i zabudowa g-k
    > czy można dać przy suficie kolanko 90 i przejść rurą w bok
    > rura 75mm 3 pietro w bloku 9przedostatnie)

    Przesuwałem kilka lat temu, ale ostatnie piętro więc jako wentylacja do
    kominka na dachu tylko robi ten odcinek.
    Mając mieszkanie nad sobą, nie odważył bym się.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2017-06-12 08:08:52
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Fri, 9 Jun 2017 07:28:36 -0700 (PDT), w...@g...com
    napisał(a):

    > jak poradzić sobie z taką rurą:

    Obuduj w kwadrat GK. Dobierz tak szerokość, aby Ci wyszły całe płytki.
    Dodatkowo napchaj tam wełny, to trochę ją wygłuszysz.

    --
    scruffty