  • 1. Data: 2017-03-07 05:44:04
    Temat: rynna i garaz wolnostojacy
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    Czy zakladac rynny na garaz wolnostostojacy ? czy moze zalozyc rynny i
    wkopac w ziemie? jak to zrobic?? do studzienki jest kawał drogi i sa
    chodniki wiec nie bedzie jak doprowadzic. jak sobie z tym radzicie
    nie chce miec blota na dzialce itd

  • 2. Data: 2017-03-07 08:26:40
    Temat: Re: rynna i garaz wolnostojacy
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    Nie, żebym się czepiał,ale:
    Jaki kształt dachu,
    Jaka powierzchnia,
    gdzie wjazd
    jaki grunt itp.
    Jakby nie patrzeć, rynny to dobra rzecz.Przydają się zwłaszcza nad wjazdem, gdy nań
    pada. Dłużej drzwi wytrzymują.Nie wiem, jakie u ciebie deszcze padają, ale za
    studzienkę z powodzeniem się sprawdza plastykowa beczka bez dna, wkopana w
    ziemię.Tylko trzeba zabezpieczyć górę, żeby - oprócz wody- dzieciaki nie wpadały.
    A zauważyłem, że jakoś zapomina się ostatnio, żeby- jakikolwiek- budynek robić na
    górce.Tak, żeby woda sama odpływała.
    Pozdro.abomito

  • 3. Data: 2017-03-07 08:51:49
    Od: mKr <m...@o...pl>

    dach jednospadowy, powierzchnia płaska

    moze rynne wkopac w ziemie na jakas glebokosc ?

  • 4. Data: 2017-03-07 09:48:51
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > moze rynne wkopac w ziemie na jakas glebokosc ?

    To raczej średni pomysł.Woda będzie miała małą powierzchnię odbioru i najpierw będzie
    stała w rynnie spustowej, potem napełni sie rynna pozioma , a potem będzie się lać
    wierzchem.Oczywiście tylko wtedy gdy będzie ulewa...
    Ale niektórzy dają plastykowe łańcuchy zamiast spustów.Przy średnich deszczach sie
    sprawdza.Przy dużych nie widziałem.Padało.Ale pewno trochę chlapie.

  • 5. Data: 2017-03-08 12:00:53
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.03.2017 o 05:44, Aniuska pisze:
> [...]
    > wkopac w ziemie? jak to zrobic?? do studzienki jest kawał drogi i sa
    > chodniki wiec nie bedzie jak doprowadzic. jak sobie z tym radzicie
    Rynny obowiązkowo założyć.
    Pomysł z wkopywaniem kiepski, chociaż, jak jest grunt chłonny,
    piaszczysty, to może mieć sens. Jaki jest tam grunt?
    Jacek

  • 6. Data: 2017-03-08 12:16:38
    Od: mKr <m...@o...pl>

    Po zimie trawa nasiaknieta woda

  • 7. Data: 2017-03-08 13:53:34
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.03.2017 o 12:16, mKr pisze:

    > Po zimie trawa nasiaknieta woda
    Chyba gleba. O tej porze roku to raczej normalne.
    Jacek