  • 11. Data: 2010-02-07 11:05:01
    Temat: Re: sa tanie miarki laserowe?
    Od: M <M...@w...pl>

    William Bonawentura pisze:
    > Ja mam miarkę laserową Skila (150zł) i odległości rzędu 10m mierzy z błędęm równym
    rozdzielcości czyli 1mm.

    Jedno pytanie: jak policzyłeś ten błąd?
    To, że błąd jest co najmniej równy rozdzielczości jest oczywiste.

    M.

  • 12. Data: 2010-02-07 11:29:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:27:30 +0100, William Bonawentura napisał(a):

    > Ja mam miarkę laserową Skila (150zł) i odległości rzędu 10m mierzy z błędęm równym
    rozdzielcości czyli 1mm.

    Bo jest laserowa. W czasie kiedy ja kupowałem swój dalmierz, najtanszy
    laserowy Einhell kosztowal okolo 200 zl, natomiast Skil ponad 400.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2010-02-07 11:29:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 11:51:35 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > Ja mam Boscha zielonego i wyniki sa raczej powtarzalne nawet na wiekszych
    > odleglosciach.

    Bo masz laserowy.

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2010-02-07 13:20:28
    Od: "Piotr " <c...@N...gazeta.pl>

    sbst <b...@o...pl> napisał(a):

    > Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    >

    > mylisz sie - profesjonalne powyzej 1kpln albo jeszcze wyzej

    Nie wiem co oznacza profesjonalny w tym przypadku, ale Leica z dodatkowymi
    funkcjami pomiaru pola lub kubatury to grubo poniżej 1000. Ja kupiłem za 400
    praktycznie nieużywaną na alledrogo. Jestem zadowolony i to nawet bardzo :).

  • 15. Data: 2010-02-07 16:09:20
    Od: z...@f...pl

    > moze naiwne pytanie, ale czy sa jakies miarki laserowe z gatunku
    > taniej chinszczyzny? cena za kilkadziesiat zl?
    > dzialanie na zasadzie przykladam do jednej sciany, celuje w druga i
    > mam odczyt...
    >
    > profesonalne po 500pln to widze, stad pytanie czy jest jaks tania
    > chinszczyzna tego samego typu

    .. jeśli Ci wystarczy dokładność do kilkudziesięciu centymetrów to kup tanią.
    Tyle, że ona pokaże czy jest 5 metrów z hakiem czy 2 metry z hakiem. Parę stów
    musisz wydać by mieć pewność. Pzdr

  • 16. Data: 2010-02-07 20:05:01
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jedno pytanie: jak policzyłeś ten błąd?

    Mierzyłem dom i potem zweryfikowałem pomiar taśmą.