  • 11. Data: 2011-02-12 19:01:41
    Temat: Re: sadzenie cebuli
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    news:2679.000006fa.4d56d03f@newsgate.onet.pl...

    > Czytałem o zastosowaniu kwasu salicylowego,w zwalczaniu chorób grzybowych
    > roślin.Podobno wywołuje naturalną odporność na cały sezon uprawowy.Może
    > zwalczy mączniaka? Wypróbuję w tym roku,na czym się tylko da.

    Hejka. Są oczywiście odpowiednie fungicydy na mączniaka ale przecież nie
    będę jadł pryskanych warzyw skoro cebula z dymki rośnie dostatecznie zdrowo
    bez oprysków. Poza tym cebula z dymki bardzo dobrze przechowuje się przez
    całą zimę. :-)
    Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

  • 12. Data: 2011-02-12 21:49:35
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]

    > bez oprysków. Poza tym cebula z dymki bardzo dobrze przechowuje się przez

    Nie chodzi o to,aby pryskać grzybobójczym,ale o to, aby roślina sama się
    broniła,a dotyczy to wszystkich roślin jadalnych.
    Pozdrawiam.mirzan