  • 1. Data: 2009-03-18 16:06:20
    Temat: salon meblowy gdansk
    Od: "hovat" <h...@g...pl>

    witam w niedziele bede w gdansku a poniewaz u mnie w miescie brak slonu
    meblowego w którym dostepny jest w całosci caly system jakis mebli zawsze
    maja 1,2 elementy tylko na pokazanie chciałbym sie dowiedziec o jakis
    najwiekszy salon meblowy w gdansku lub okolicach, moze ktos podrzuci jakis
    adresik

    pozdrawiam hovat

  • 2. Data: 2009-03-18 16:30:14
    Temat: Re: salon meblowy gdansk
    Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "hovat" <h...@g...pl> napisał w wiadomości:
    chciałbym sie dowiedziec o jakis
    > najwiekszy salon meblowy w gdansku lub okolicach, moze ktos podrzuci jakis
    > adresik

    Centrum Handlowe Matarnia - tam masz Ikea i Agata Meble, ale największe
    skupisko sklepów meblowych jest w Gdańsku Wrzeszczu
    przy ul. Grunwaldzkiej 211 w tzw. Centrum Handlowym Top Shopping - Top
    Meble, Black Red & White, Aldi Meble i jeszcze parę innnych.

    Pozdrawiam,
    Beata

  • 3. Data: 2009-03-24 09:46:33
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    hovat pisze:

> [...]
    > maja 1,2 elementy tylko na pokazanie chciałbym sie dowiedziec o jakis
    > najwiekszy salon meblowy w gdansku lub okolicach, moze ktos podrzuci jakis

    Nie wiem czego szukasz, ale poleciłbym Ci jeszcze jedno miejsce -
    giełdę w Pruszczu Gdańskim. Tam znajdziesz gotowe, dobre jakościowo
    meble w dobrej cenie. Znajdziesz tam też producentów, u których możesz
    zamówić meble w dobrej cenie. To generalnie te same firmy, których meble
    kupisz w salonach za podwójną cenę.

    Jakiś czas temu kupiłem meble do sypialni i gdy później dowiedziałem
    się o giełdzie, doznałem szoku. Na giełdzie mogłem zamówić takie same
    meble lub lepsze za około połowę ceny jaką zapłaciłem w sklepie. Do
    jadalni zamówiłem później duży rozkładany stół z kompletem sześciu
    krzeseł za dwa tysie - wszystko robione na zamówienie, pod moją jadalnię
    i moje preferencje kolorystyczno-obiciowe.

    Jeśli będziesz w niedzielę, to zajrzyj tam - naprawdę warto.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 4. Data: 2009-03-25 18:10:00
    Od: "hovat" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > preferencje kolorystyczno-obiciowe.
    >
    > Jeśli będziesz w niedzielę, to zajrzyj tam - naprawdę warto.

    dziekuje za odpowiedzi , meble krzesła i stół zamówione, do świąt będzie
    stało w salonie

    pozdrawiam